Apró közeledés

37 5 0
                                    

Gaara összepréselte a fekete szinte minden porcikáját. Még a törések hangját is lehetett hallani, az eddig szinte csendes erdőben. A lány már alig élt, aprókat lélegezve

- Hol van? – kérdezte a vörös, szúrós szemmel.

- Miről beszélsz? – kérdezett vissza alig hallhatóan.

- Elég volt a színjátékból! Mutasd a valódi éned! – szólt rá a fiú.

A homokba zárt lány szája szélén egy mosoly jelent meg, majd egy pukkanással ledobta magáról a kunoichi alakját.

- Honnan... tudtad? – kérdezte vért köhögve.

- Már régóta felfigyeltem egy harmadik személy jelenlétére.

- Ez nem elég ok! Ennyi erővel a társad is visszatérhetett volna, amíg én még továbbra is vártam volna – mondta fájdalommal a hangjában.

- A klónod nem volt rossz, ahhoz képest, hogy milyen kiábrándítóan gyenge vagy – nézett az ellenségére. – De a chakrát nem vagy képes lemásolni! Amikor a homokom érintkezik egy másik személlyel, onnantól kezdve a chakráját is felismerem. Mikor Misa leesett a fáról és megmentettem, a chakrája szinte eggyé vált a homokommal - tette hozzá magában.

- Egy ilyen magas szintű képességet el tudtál sajátítani?! – lepődött meg a fogva tartott. – Mi vagy te? Szörnyeteg?! – üvöltött, már amennyire tudott.

Gaara a haldokló shinobit már figyelembe sem vette.

- Hová vittétek? – kérdezte ismét, kegyetlen hangon.

- Sose tudod meg, barom! – felelte a szökött ninja.

A homokrejteki egy kicsit erősebb nyomást gyakorolt az ellenfelére, amitől a férfi újfent ordított.

- Rendben! Elmondom, csak ne ölj meg! – eredt meg a nyelve.

- Halljam.

- Innen északra a hegy lábánál van egy kisebb táborunk! Ott lesz ő is! – mondta félelemmel a szemében.

Gaara lassú léptekkel a megadott hely felé vette az irányt.

- Hé! Várj! Engedj el! Így állapodtunk meg! – könyörgött a férfi.

- Sose mentem bele – nyújtotta ki karját, majd megadta neki a kegyelem döfést.

Ezt követően elindult a hegy lábához.

Időközben Misát két férfi hajította le a kemény földre. A kezei és a lábai meg voltak láncolva, a szemeit bekötötték, a száját pedig betömték.

- Ez a kislány lenne az egyik? – jött egy mély hangú férfitől a kérdés.

- Egész biztos, hogy ő az! – mondta egy másik érdes hangon.

- Majd mindjárt kifaggatjuk! – szólt közbe egy harmadik.

A smaragdzöld szemű lány a három férfi hangján kívül még hallotta a fák ropogását a tűzön, és érezte a meleg közelségét.

- Biztos, hogy ők azok, akiket keresünk – könyvelte el magában.

A következő pillanatban már a külvilágot is meglátta, mivel a legizmosabb tag letépte szeméről a kötést. Misa némi hunyorítással szokott hozzá a tűz fényéhez. Nemsokkal ezután a szájáról is levették a kötést.

- Most pedig mondd el! Kik és hányan vagytok? Ki küldött? És miért? – tette fel a kérdéseket egy vágott arcú, izmos férfi.

Két társa mögötte állva végig a lány testén legeltették a szemüket. A fekete hajú kunoichi magabiztosan ült a három shinobi előtt.

Sunagakurén kívülDove le storie prendono vita. Scoprilo ora