Misa, Temari és Kankuro leültek egy asztalhoz, ahol nyugodtan tudtak beszélni. Nem sok idejük volt erre, mert az ebédszünet mindössze csak tizenöt perc volt. Shiro látta, hogy Misa megint a két homokrejteki shinobival van. Nem mehetett oda, mert Sasukéval fontos megbeszélni valójuk volt. Temari, amint helyet foglalt Misa mellett, sóhajtott egy nagyot.
- Na, miért nem jött ma be Gaara? – folytatta a faggatózást Misa.
- Kislány, ezt nem tőlünk kellene kérdezned. Jobban tennéd, ha inkább Gaarával beszélnél, mi nem mondhatjuk el! – válaszolt Kankuro.
- Legyen hát! Ha nem akarjátok elmondani, akkor majd beszélek vele, és nem vagyok kislány! – Szúró tekintettel nézett a bábhasználóra.
- Tudod, ez egy olyan dolog, amiről nem szívesen beszélünk, és azt se tudjuk, hogy el szabad-e mondani valakinek, ez csak óvatosság. Ne haragudj! – vágott közbe Temari, a szokottnál halkabban.
- Amíg nem ismered az öcsémet, addig kizárt, hogy megértenéd. Ezért is mondtam, hogy majd vele beszélj, bár ez se lesz egyszerű feladat.
- Nahát, ma egész bölcs vagy, Kankuro! – nevetett fel a szőke hajú lány.
- Értem! – mondta beletörődve a Misa. – De, ugye azért holnap jön?
- Természetesen! Ne aggódj! - nyugtatta Temari.
- Furcsa, hogy ezt Temari mondja, két órával ezelőtt, ő is pánikolt – jegyezte meg magában a barna hajú. – Azért furcsa, hogy ennyire aggódsz érte, holott nem is ismered Gaarát! – tette hozzá, miközben felállt az asztaltól.
Misa mereven bámult a távolodó fiúra.
- Hagyd csak, Kankuro mindig ilyen. Én örülök neki, hogy ennyit foglalkozol a kisebbik öcsémmel – mosolygott a szélhasználó.
A mosolyt viszonozta Misa. Az ebédszünetnek már majdnem vége lett, mikor egy tanár lépett be az ebédlő ajtaján. Szakáll és a szájából kilógó cigaretta jellemezte, ő volt Asuma-sensei. Habár az iskola területén és az épületben tilos volt a dohányzás. Megköszörülte a torkát, és erre minden diák rá figyelt. Miután megkapta a tiszteletet és a figyelmet, belekezdett.
- Gyerekek, rossz hírem van! A negyedik óra elmarad, mert Kurenai-sensei nem érzi jól magát. Mivel már nincs több órátok utána, haza lehet menni.
A diákok ennek a hírnek borzasztóan örültek, persze sokan azért remélték, hogy a tanárnőnek nincs semmi komoly baja. Mindenki felment a cuccáért a terembe, a szekrényekből kivették a váltócipőt, és a legtöbben már viharoztak is haza. Misa, amint leért a suli kapujához, néhány ismerős arccal találta szembe magát. Név szerint Uchiha Sasuke, Nara Shikamaru, Uzumaki Naruto, Haruno Sakura, és persze a két csapattársa is ott volt. Nem sokkal később Temari és Kankuro is csatlakozott a társasághoz.
- Hé, drága! Nem lenne kedved megnézni velem a várost? – szólt Sasuke, Misa felé fordulva.
- Drága?! Ez egy kicsit erős volt azért! – gondolta magába a fekete hajú lány. – Bocsi, de nem érek rá, el kell vinnem a mai anyagot valakinek.
- Valakinek, mi? Nem nehéz kitalálni, hogy a vörös hajúnak viszed! – mondta közömbösen Shiro.
- Igen, neki, és van neve is, Gaarának hívják! – mondta Misa erélyesebb hangon.
- Jó-jó, nem kell felkapni a vizet! Ha gondolod, elvihetjük Tojouval neki az anyagot, és így neked is marad időd megnézni a várost – érvelt meggyőzően a fehér hajú.
YOU ARE READING
Sunagakurén kívül
RomanceVajon mi történik, ha az Öt Nagy Nemzet egy közös küldetés érdekében megpróbál összefogni? Sikerülhet vagy halálra van ítélve? Ebben a történetben Gaara főszereplésével kapunk választ sok kérdésre. A személyiségeken nem sokat lett változtatva, az er...