Mikor a sensei a végére ért, felnézett a diákokra, majd eltette a lapot is. Néhány genin falfehér lett a hallottaktól.
- A módosítás kint van a folyosó falán is! Az átköltözéseket még ma lebonyolítjuk. Nem bírok ki még egy ilyen éjszakát – mondta a vágott arcú.
– Sensei, nem lehetne, hogy Misa inkább nálam lakjon? – vetette fel az ötletet Sasuke kétségbeesetten.
A fekete hajú lány szemei erre kikerekedtek és könyörögve nézett Irukára, hogy ne egyezzen bele.
-Teljességgel elutasítva! – lépett fel határozottan. – Ezen a döntésen nem változtatunk!
– Rohadt életbe! – dühöngött elfojtva az Uchiha.
– Hála az égnek! – sóhajtott hatalmasat Misa.
– És lenne még itt valami – szólalt meg ismét az oktató.
– Egyre szarabb ez a nap! – csapta magát homlokon Shiro.
– A földrejtekiek felébredtek a kómából, így valószínűleg holnap ki is tudjuk deríteni, hogy ki tette ezt velük! – zárta le a témát egy mondattal.
Miután minden információt közölt, elfordult és neki kezdett a tanításnak. Sokan még próbálták feldolgozni a történteket. Mivel eddig mindenki a csapattársával osztozott egy szálláson, ezért a konfliktusok minimálisak voltak. Most, hogy ezt egy kicsit megkavarták, nem lehet tudni, hogy jó vagy rossz következményei lesznek-e.
Az óráknak elég hamar vége lett. Már sokan hazafelé is tartottak, páran pedig az öltöző szekrényeknél készülődtek még.
- Lakótársak leszünk! – ölelte át hirtelen Temari a smaragdzöld szeműt.
– I-igen! – mondta a szorítástól fuldokolva.
– Én annyira várom már az első közös napunkat!
– Én is kíváncsi vagyok – mosolygott a szőkére.
– Akkor menjünk is együtt haza – ajánlotta fel.
– Jó lenne, de még el kell hoznom a cuccaimat – válaszolt.
– Rendben! Találkozunk otthon! – köszönt el a copfos.
A fekete hajú csak intett egyet, és utolsóként hagyta el az épületet. Az út a régi szállása felé zökkenőmentes volt. Az ajtóhoz lépett, majd benyitott. Az első meglepő dolog, ami fogadta az az volt, hogy Kankuro már a kanapén pihent. A barna hajú fiú nagyon gyorsan át is költözött.
- Végre örülhetsz! Nem fogsz látni! – lépett oda a fehér hajú társa.
– Ezt sose mondtam! De az igaz, hogy még egy ideig jobb, ha tartjuk a távolságot – mondta a kunoichi komolyan.
Shiro erre inkább nem is mondott semmit, csak elállt az útból. A felhőrejteki lány felment a szobájába és összepakolta a személyes holmijait. Ezzel körülbelül harminc perc alatt meg is volt. Lejött az emeletről, és még egyszer körbenézett a lakáson. Az igazat megvallva szeretett itt élni. De annak is örült, hogy legjobb barátnőjével fog ezentúl lakni. A Gaarával való együttélésbe viszont félt belegondolni. Csalódást és fájdalmat okozott a fiúnak, és most szembe kell néznie vele. Még gyorsan elköszönt a két társától, Kankurótól szándékosan nem. Az új szállása elé vezető út már nem volt olyan sima, ugyanis belebotlott egy ismerősbe.
- Szia, Misa! – köszönt neki egy szőke hajú fiú, hatalmas vigyorral.
- Szia, Naruto! – viszonozta.
YOU ARE READING
Sunagakurén kívül
RomanceVajon mi történik, ha az Öt Nagy Nemzet egy közös küldetés érdekében megpróbál összefogni? Sikerülhet vagy halálra van ítélve? Ebben a történetben Gaara főszereplésével kapunk választ sok kérdésre. A személyiségeken nem sokat lett változtatva, az er...