Tömeges érkezés...

86 6 0
                                    

Konoha lakói verőfényes napsütésre ébredtek. A madarak daloltak, a táj ezer színben pompázott, a fák dús lombkoronáját a szellő fújta, néhány falevél táncra is perdült. Az Avarrejtekben élők nagy része ilyenkor ébredezett, persze voltak olyanok is, akik már a küldetésüket is elkezdték. Konoha az Öt Nagy Nemzet egyik legnagyobb falvai közé tartozik, nem csoda, hogy az élet felgyorsult tempóban zajlik. Rengeteg magas épület - bolt, kórház, hotel, stand található itt. Mire az ember észrevenné, már a hatalmas tömegben találja magát. Az avarrejteki ninják számára egy külön akadémia van felállítva. Csodálatos létesítmény, tetején Tűz országának a szimbólumával.

- Fenébe, már megint elkések! – kiáltotta el magát egy szőke hajú, fiatal fiú.

Mikor az iskola ajtajához ért, nagy sebességgel beszáguldott. Sajnos annyira sietett, hogy fékezni már nem volt ideje, így egyenesen a falnak csapódott. Az osztály egy emberként pattant fel a meglepettségtől.

- Ja, ez csak Naruto – mondta ásítás közben, unott hangon egy barna hajú srác.

Naruto felállt a földről és körbenézett.

- Hol van Iruka-sensei? – érdeklődött.

- Ma fontos gyűlése van a chunin és jounin shinobiknak – jött a válasz egy rózsaszín hajú lánytól.

- És miről van szó pontosan? – faggatózott tovább Naruto.

- Ha tudnánk, akkor nem kéne a senseire várnunk, baka - válaszolta lenézően a híres-neves Uchiha Sasuke.

Mellesleg ő az osztály nagymenője is, minden lány odavan érte.

- Így van, jobban tennéd, ha leülnél inkább a seggedre, és velünk együtt várakoznál - helyeselt a rózsaszín hajú lány.

- Na de, Sakura...

Naruto nem tudta befejezni a mondatát, mert egy hatalmas pukkanás és füstfelhő kíséretében megjelent a régen várt tanár.

- Iruka-sensei! – kiáltott fel az osztály.

A férfi átlagosnak tűnt, az egyetlen ismertetőjele egy vágás vízszintesen az arcán.

- Na, gyerekek, üljetek le, aztán elmesélem, hogy mi történt a Hokagénél - kezdett bele kis izgatottsággal a hangjában.

A geninek helyet foglaltak és várták a híreket. Sóhajtott egy nagyot a tanár, majd hozzálátott.

- Arról van szó, hogy a mai és a holnapi nap folyamán különböző országokból fognak ninják érkezni Konohába. A pontos okát sajnos még én sem tudom, de miután megérkeztek, minden kiderül – fejezte be a mondandóját.

Az osztály minden egyes tagjának az arcára kiült a döbbenet.

- Micsoda, Iruka-sensei, ez meg, hogy lehet? – háborodott fel a tengerkék szemű srác.

- Biztos csődbe ment a többi ország falva – viccelte el a farkaskölyöknek nevezett Kiba.

- Ez aztán kellemetlenül hangzik – szólt hozzá a barna hajú Shikamaru.

- Csend legyen, gyerekek! – üvöltötte el magát, az eddig nyugodtan szemlélő tanár. – Majd, ha megérkeztek, foglalkozunk a dologgal, de addig is nyissátok ki a könyveteket és tanuljatok. Nekem még el kell mennem a Hokagéhoz, mert bármelyik pillanatban itt lehetnek – sóhajtott egyet, majd kiment az ajtón.

- Várod már, Sasuke? Lehet, hogy lesz közöttük egy jó csaj is – mosolyodott el Naruto.

- Nem tudom, lehet, annyira nem érdekel, ahogy te sem – váltott a saját stílusára az ébenfekete szemű fiú.

Sunagakurén kívülWhere stories live. Discover now