Konoha utcáin már elég sok genin lézengett. Sokan már értesültek arról, hogy a Hokage látni óhajtja őket. Persze akadtak olyanok is, akik az egészről még semmit sem sejtettek. Ezek közé tartozott Misa és Temari is. A két lány a nappaliban vidáman beszélgetett.
- Úgy tűnik, hogy az öcsém végre kezd kicsit megnyílni – mosolygott a szőke.
- Nem tudom még, hogy mennyire, de úgy érzem, közelebb kerültünk egymáshoz. Tudtam, hogy Gaara nem olyan rossz ember legbelül – mondta Misa.
- Talán most egy kicsit meg fog változni, és nem lesz ennyire magának való. Mindenesetre sok sikert kívánok! – dőlt hátra a székben.
- Lehet felesleges kérdeznem, annyira nyilvánvaló, de ti hogy vagytok Shikamaruval? – nézett barátnőjére.
- Mi egészen... – kezdett volna bele Temari, de egy kopogás közbeavatkozott. – Ki lehet az ilyen korán? – fordult az ajtó felé ingerülten.
Misa csak lazán vállat vont. A szélhasználó felállt, az ajtóhoz sétált, majd szinte kitépte azt a helyéről.- Mit akarsz?! – kiáltott mielőtt még megláthatta volna az ajtóban álló személyt. A barna hajú fiú csak nagyra nyílt szemekkel nézett a kunoichire. Mikor Temari meglátta a fiút, rögtön elnézést is kért tőle.
- Bocsi, bocsi! Csak reggel kicsit nyűgös szoktam lenni! – mentegetőzött a lány. – Gyere csak be.
- Már értem, miért mondtad hajnalban, hogy néha nehéz eset vagy – mosolygott a Nara, majd belépett.
- Szia! – köszönt rá a fekete.
- Reggelt – viszonozta.
Temari ezalatt kitöltött még egy csésze kávét a vendégnek.
- Ilyen korán már együtt? – lepődött meg a barna.
- Igen-igen! Misa itt aludt, azaz Gaaránál – válaszolt nemes egyszerűséggel a szőke lány.
- Hé! – kiáltott fel a smaragdzöld szemű.
- Hűha! Még jó, hogy nem aludtam itt én is tegnap, vagyis hajnalban. Pedig, hogy erősködtél – vigyorgott a sötétkék szeműre.
- Tényleg? Alig emlékszem valamire – jött egy kicsit zavarba Temari.
- Na, mindegy! – fordult vissza az asztalhoz. Miután a szőkeség is helyet foglalt, Shikamaru megköszörülte a torkát.
- Igazából oka van annak, hogy eljöttem hozzád. Még jobb is, hogy együtt vagytok most – kezdett bele. – A Hokage látni szeretne minden genint, mert éjjel történt valami incidens a faluban, amit szigorúan büntetnek. Mindössze ennyit tudok – fejezte be komolyan a fiú.
- Azt hiszem tudom miről lehet szó – mondta halkan a fekete.
- Nem kell elmondanod, ha nem szeretnéd. Nemsokára úgyis kiderül – sóhajtott a csurkás.
- Nagyon rossz előérzetem van ezzel kapcsolatban – mondta Temari a szokottnál csendesebben.
- Egyébként hol van a két testvéred? – kérdezte Shika.
- Azt tudom, hogy Kankuro nem jött haza. Gaara viszont már korán reggel elment. Ha jól emlékszem még kopogott is valaki előtte.
- Szerintem mindketten ott lesznek – szólt közbe Misa miközben felállt az asztaltól. A barna hajú fiú is így tett.
- Hagylak titeket elkészülni, addig én előre megyek! Majd ott találkozunk! – köszönt el.
- Én is megyek – mondta a felhőrejteki.
YOU ARE READING
Sunagakurén kívül
RomanceVajon mi történik, ha az Öt Nagy Nemzet egy közös küldetés érdekében megpróbál összefogni? Sikerülhet vagy halálra van ítélve? Ebben a történetben Gaara főszereplésével kapunk választ sok kérdésre. A személyiségeken nem sokat lett változtatva, az er...