A buli

38 6 2
                                    

- Szia! – köszönt rá a lány, megilletődve.

- Szia! Korán jöttem? – kérdezte az ajtóban álló.

- Annyira nem. Csak készülődök az estére – felelte.

- Megvárom, míg elkészülsz, mivel úgyis azért jöttem, hogy megkérdezzem, nincs-e kedved velem jönni? – mosolygott a fekete hajú fiú.

- Nem is tudom...

- Vagy már van valaki, akivel mész?

- Nem, még nincs – rázta meg a fejét Misa. – Úgy terveztem, hogy egyedül megyek. De gyere be, ha gondolod.

- Örömmel! – lépett be az ébenfekete szemű.

A kunoichi becsukta az ajtót, majd az emelet felé vette az irányt. Sasuke addig ledobta magát a kanapéra.

- Szolgáld ki magad! – kiáltott felérve a lány.

A smaragdzöld szemű ledobta magáról a több napos ruhát, és beállt a zuhanyzó alá. Magára engedte a meleg vizet, de mégsem volt túl vidám.

Mit keres itt hirtelen Sasuke? Menjek el vele a buliba, vagy inkább utasítsam el? És mitől van ilyen rossz érzésem – gondolta magában, mialatt ömlött rá a víz.

Próbált minél kevesebbet agyalni, mert sehogy sem jutott egyről a kettőre. Miután végzett, és meg is törölközött, magára vett egy csinos fekete topot és egy cicanadrágot. Haja mint mindig, most is ki volt engedve.
Mikor ezekkel végzett, lesétált a feketéhez a nappaliba.

- Wháó! Nem semmi! – reagált rá az Uchiha.

- Ugyan! Direkt nem csíptem ki magam. Meg az nem is az én stílusom. De, azért köszi! – mosolygott a lány.

- Na, akkor mit szólsz? Eljössz velem? – mosolygott vissza. Misa csak sóhajtott egyet.

- Legyen! De, csak mint barát! Így is megfelel?

- Meg! – vágta rá határozottan a fiú. – De még van félóránk, mit csináljunk addig? – nézett végig a lányon. Ezért nem lehetett okolni, hiszen Misa, abban a ruhában úgy nézett ki, mint egy párductestű modell.

- De már tíz óra múlt pár perccel. Nem kellene indulnunk? – kérdezte meglepetten a lány.

- Tízkor kezdődik a buli, de mindenki később fog menni, így kb. tizenegykor érdemes benézni. Ahogy elnézem Felhőrejtekben nincs túl sok ilyen parti – mondta Sasuke.

- Nem igazán! Mi inkább a képességeinket szoktuk fejleszteni a bulizás helyett – piszkálódott a lány.

- Egy olyan zseni, mint én, megengedheti magának a lazulást – húzta ki magát.

- Ettől függetlenül, Tsunade mégsem téged osztott be a kétszemélyes küldetésre. Biztos vagyok benne, hogy nem esett jól – nevetett a lány, de érződött a sértése is.

Az Uchiha számára ez már koránt sem volt olyan vicces. Szinte azonnal megkomolyodott.

- És milyen volt a küldetés a vörös démonnal? – figyelt az előtte lévő lányra.

- Egész kellemes! – fogta rövidre. – De a neve Gaara! – ült le Sasukéval szemben.

- Azért ne harapd le a fejem! Csak aggódtam érted! – nézett a lányra angyali tekintettel.

Ettől szinte bármelyik lány azonnal elolvadna, és Sasuke karjaiba hullna, de Misa kivétel volt ez alól.

- Nem kellett volna. Meg tudom magam védeni, ha kell!

Sunagakurén kívülWhere stories live. Discover now