A vizsga bejelentése

50 6 0
                                    

Misa még mindig az ajtónál állt, és hallgatózott. Kíváncsi volt, hogy miről és kiről beszélnek odabent.
 
- Mindenki tisztában van azzal, hogy három szabályszegés után jön a súlyos büntetés! – mondta az irodában lévő Hokage.
 
- Ez igaz asszonyom, de a falu elhagyása engedély nélkül az egyik legnagyobb kihágás! – tette hozzá ingerülten egy másik jounin.
 
- Ezt majd én eldöntöm! – szólt rá a székében ülő nő. – Már kifaggattuk Gaarát a falu elhagyásának okáról, a többiről magam döntök. Most pedig mindenki hagyja el az irodát! – parancsolt rájuk Tsunade.
 
A teremben lévők megindultak az ajtó felé. Misa fél füllel még mindig az ajtónak volt támaszkodva, szinte ledermedt.

- Gaarát akarják kirúgni? De mégis miért? Erről miért nem tudhat más? - gondolta magában a smaragdzöld szemű lány.

Csak az zökkentette ki, hogy valaki bentről kinyitotta az ajtót, ő pedig majdhogynem beesett az irodába. Az ajtóban álló shinobik csodálkozva, egyben furcsán néztek a lányra. Misa még náluk is jobban megijedt, mivel teljesen váratlanul érte az ajtó kinyílása.

- Te meg mit keresel itt?! – szórtak szikrákat a Hokage szemei.

- Bocsánat! A sensei kért meg rá, hogy hozzam fel a naplót, de hallottam kintről a beszélgetést, és nem szerettem volna csak úgy berontani – mentegetőzött a lány.

- A hallgatózás rosszabb! – förmedt rá a székében ülő nő. – Hozd ide, és utána mehettek is. Már úgy is végeztünk mindennel.

A bent lévő ninják rövid idő alatt el is hagyták az irodát. Misa átnyújtotta a Hokagénak a kezében lévő tárgyat, majd kicsit körbenézett. Nem messze tőle állt Kakashi, aki egy könyvet olvasgatott, a terem végében pedig Gaara állt a falnak dőlve, tekintete olyan volt, mint általában, teljesen érzelemmentes. A bámészkodásnak Tsunade vetett véget azzal, hogy összecsapta a naplót.

- Ezzel meg is volnánk! – jelentette ki, majd visszanyújtotta a fekete hajúnak. – Ha nincs más, akkor visszamehettek az osztályba.

Misa elvette a naplót, majd az ajtó felé vette az irányt. Gaara ellökte magát a faltól, és ugyanígy tett. Az irodában már csak Kakashi és Tsunade volt. Kettőjüknek még volt egy kis megbeszélni valójuk.

- Köszönöm, hogy szóltál Gaarával kapcsolatban. Szerencse, hogy téged bíztalak meg a falu határainak figyelésével – mondta Tsunade Kakashira nézve. – Szeretném, ha szemmel tartanád a problémás diákokat.

- Természetesen! Bár lenne itt még valami.

- Hadd halljam! – parancsolt rá a Hokage.

- Úgy nehéz lesz fenntartani a békét, ha csak a probléma egyik okozóját büntetjük, jelen esetben Gaarát.  Ez kivételezés lenne a többi faluval szemben, ami újabb ellentéteket szülne.

- Pontosan kire gondolsz? – kérdezte Tsunade az egyik szemöldökét felhúzva.

- Uchiha Sasukéra – jelentette ki a fehér hajú.

- Kifejtenéd bővebben?

- Amikor Gaara visszatért a faluba, követtem, de ezt te is tudod. Annyi lett volna a dolgom, hogy jelentsem a visszatértét, ám valami mégis zavart. Folytattam a megfigyelést, és nem sokkal később arra lettem figyelmes, hogy Sasuke és Gaara majdnem egymásnak estek. Szerencsére sikerült idejében közbelépnem. Fogalmam sincs, hogy ennek mi lehetett az oka, de jobb lenne Sasukéval is beszélni. Előzzük meg a bajt, mielőtt rosszabbra fordulna.

- Igazad lehet! Ha ez a helyzet, akkor Sasukét rád bízom – helyeselt a szőke, hosszabb hallgatás után. – Ha mindent elmondtál, akkor távozhatsz.

Sunagakurén kívülWhere stories live. Discover now