Egy várva várt pillanat!

35 3 4
                                    

Sasuke azonnal a konyhába ment, és csinált két pohár citromos teát. A látogatás váratlanul érte, de igyekezett nem kimutatni, hogy mennyire is irritálja őt vendége. Ha valamiben, akkor a színészkedésben páratlan tehetsége volt. Kankuro nem zavartatta magát, helyet foglalt és kissé idegesen dobolt a kanapén az ujjaival. Dühítette, hogy a fekete hajú inkább a teákkal foglalkozik.

Nem telt el három percnél több, és Sasuke is helyet foglalt, átnyújtva a nedűt.

- Szóval... mi is ez a szövetkezés dolog? - kezdte el a faggatózást finoman.

Kankuro kortyolt egyet, majd letette a csészét az előtte lévő kis asztalkára.

- Először is hadd mondjam meg, hogy pocsék teát csinálsz – jegyezte meg. Az Uchihának a kis mosolya is lefagyott ettől, de nem szólt vissza. - Másodszor pedig Gaaráról van szó. Véget akar vetni a te kis konohai uralmadnak.

- Igen? És ezt mégis hogy tervezi? Az ő szava az enyém ellen? Ne nevettess – dőlt hátra gúnyosan.

- Valóban. Semmi esélye nem lenne, hogy bármit is elérjen szavakkal. Ő nem.

- Akkor ki? - húzta ki magát ismét.

- Sokan mások is az ő pártját fogják jelen pillanatban. Temari, Shikamaru, Misa, sőt még Naruto is.

- Még ha így is van, semmit nem tudnak tenni. Semmire nincs bizonyíték. Anélkül meg hiába is minden.

- Na, igen. De mégis, sokan fújják ugyanazt, nem aggódsz, hogy a végén még nyomozást indítanak néhány ügyben? Teszem azt az első bulin történtek... Sakura bármikor kitálalhat, és az ő szava sokat számítana. És az a bizonyos pénz ajánlás, amit tettél Misának. Nem vet rád túl jó fényt, pláne, hogy többen is látták a jelenetet. De a te dolgod, ha biztos vagy benne, hogy nem lesz baj, akkor teljesen feleslegesen jöttem – állt fel a kanapéról, majd lépett volna az ajtó irányába.

- Állj! - temette arcát a kezébe, erősen gondolkozva. - Igazad lehet. Nem jó, ha ezek a senkik összefognak ellenem, mert csak megnehezítik az eddigi munkám, aminek már lassan a végére is érek. Nem akarok ezzel is bajlódni jelenleg.

- Mit akarsz tenni? - kérdezte Kankuro visszanézve rá.

- Mondd csak... tudnál segíteni még?

Válasz helyett csak egy sejtelmes mosolyt kapott. Visszaült a kanapéra és türelmesen várta a fekete ötletét.

- Mit terveznek pontosan? Tudsz részleteket?

- Annyit tudok, hogy ma délután öt óra fele fognak jelentést tenni a Hokagénak. Misa és Temari fog menni, később csatlakoznak a többiek is. Gaara és Shikamaru végig a belvárosban lesznek, amint meglátnak téged, minden mozgásodat követni fogják, és megakadályozzák, hogy bármi kapcsolatot is teremts velük. A legrosszabb színben fognak feltüntetni, és el akarják azt is érni, hogy a belvárosban, mindenki szeme láttára támadj rájuk. Ezzel biztosítva az állításokat, amiket közben már a lányok elmondanak Tsunadénak.

- Hmmm... ez eléggé egyszerűnek tűnik. Mondhatni olyan egyszerű, hogy könnyen ebbe a csapdába is lehetne esni. És te mit javasolnál? - nézett mélyen a barna szeműre.

- Hogy én? Nem hittem volna, hogy tanácsot fogsz kérni. Hiszen te vagy a mindent tudó.

- Hagyd ezt. Csak hallani akarom.

- Pofon egyszerű. Ne menj be a faluba.

- Hülye vagy?! Akkor minek jöttél ide? Üljek itt és várjam, hogy össze-vissza bemocskolnak és megvádolnak mindennel? Pontot akarok tenni most már mindenre! Te meg jössz itt a szarságaiddal...

Sunagakurén kívülWhere stories live. Discover now