Sziasztok!
Eddig nem írtam a fejezetek előtt figyelmeztetést, mert nem volt rá szükség:)
Viszont itt muszáj vagyok, mert ez a rész egy talán erősen 18+os fejezet lett :)
Csak saját felelősségre ajánlom, de aki olvassa, annak jó szórakozást hozzá:)Misa elképesztően meghatódott, szavakkal el sem tudta volna mondani, hogy mit érzett, mikor a fiú elhalmozta ezekkel a kedves ajándékokkal. Ő csak annyit szeretett volna, hogy Gaara tartsa meg az ígéretét, és jelenjen meg a születésnapján, se többet, se kevesebbet. Ehhez képest egy valóra vált álommá sikeredett az este.
- Köszönöm szépen, Gaara! - ölelt meg a fiút szorosan, kicsit könnyezve. A fiú rövid habozás után gyengéden a smaragdzöld szemű derekára helyezte a kezeit. - Tudod... ma szándékosan nem akartam inni egy csepp alkoholt sem. Biztos akartam lenni benne, hogy ami történik ma, annak csakis én vagyok az oka, és semmi más nem befolyásol.
Gaara lágyan eltolta magától a lányt és egyenesen a szemébe nézett.
- Mit értesz ez alatt? - kérdően pillantott Misára.
A lány nem válaszolt, egy hirtelen mozdulattal, lábujjhegyre állva a vörös hajúhoz húzódott, majd finoman a nyakába harapott, majd nyelve hegyét picit hozzáérintette. Gaara szeme elkerekedett, de szíve egy hatalmasat dobbant. Ez a furcsa de kellemes érzés ilyen formában számára még teljesen ismeretlen volt. Misa lassan visszahúzódott, gyengéden a fiú nyaka köré tekerte karját, majd mélyen és kissé kipirulva Gaarára tekintett. A türkizkék szemű viszonozta a pillantás, de még ő is érezte, hogy ez most más, mint az eddigiek.
A fekete hajú egy halvány, de annál szexisebb mosolyt elengedett.- Szeretkezni akarok veled – mondta ki nyíltan, és egyben halkan. Ebben a pillanatban nem gondolkodott, ahogy szokott, csak azt tette, amit éppen jónak látott.
Gaara másodpercekig nem mondott erre semmit, csak bámulta a felhőrejtekit. Lassan közelebb hajolt a lányhoz, majd válasz helyett megcsókolta. Soha életében nem gondolta, hogy egyszer ilyet fog csinálni, vagy lesz hasonlóban része. Általánosságban sem kapott túl sok szeretetet élete során, ilyen formában meg aztán pláne. Nem ismerte be még magának sem, de félt, jobban mondva inkább izgult. Úgy döntött, hogy kikapcsolja az agyát, és csak teszi, amit tenni tud és akar.
A csók finoman indult, az ajkak összeértek, egymásba forrtak, és így lett egyre vadabb, érzékibb is. Misa átvette az irányítást meglepő módon, majd mélyebbre csókolt, a nyelve cikázott a fiú szájában, aki viszonozta azt. Először váltottak ilyen csókot egymással. A fekete hajú beletúrt Gaara vörös tincseibe, simogatta, és szinte magára húzta. Minél mélyebbre akart csókolni, egyre többet és többet akart az előtte álló fiúból. Érezte, hogy a teste kezd felforrósodni és beleremeg már ebbe a smárolásba is. A helyzetét csak még jobban fokozta az, hogy a türkizkék szemű a derekára tette a kezét közben. A kunoichi egy aprót beleharapott Gaara nyelvébe, majd bekapta és végighúzta rajta a száját. Gyengéden elmosolyodott rá a művelet végén, és örömmel konstatálta, hogy bizony a fiúnak ez tetszett. Újabb csókot adott neki. Szinte felfalta a száját, nem bírt, de ennél a pontnál már nem is akart uralkodni magán.
Gaara is egyre hevesebben csókolta a lányt, piciket léptek hátra együtt, majd végül a falnak tolta Misát. Ő is játszott a lány nyelvével, érezni akarta minél jobban, minél tovább. Lassan végigsimított a lány derekán, de hogy jobban érezze azt, a pulcsi alá nyúlva tette mindezt. Érezte közben, hogy Misa belemosolyog ebbe a mozdulatába. Lejjebb tolta a kezét, majd a fenekére simított. Rá kellett jönnie, hogy kis feneke van, de annál keményebb és annál jobb fogni. Nem is húzta nagyon az időt, gyengéd simogatások után hirtelen belemarkolt, amire a lány felsóhajtott, és egy pillanatra meg is szakította a csókot. A homoki magában megjegyezte, hogy ez egy érzékeny pontja a feketének. Tovább markolászta, és az öröm nem is maradt el ezek után sem. Misa hirtelen félbehagyta a csókot, és „rátámadt" a fiú nyakára. Ismét beleharapott egy kisebbet, és lassan végig is nyalta azt. Hozzásimult a vöröshöz, és egy kis vigyor kíséretében megtudta azt is, hogy ezt bizony valóban szereti Gaara. Végigpuszilgatta a nyakát, minél több helyen, adott egy aprót az állára, majd végül a szájára is. Hideg kezeit óvatosan a fiú pólója alá bújtatta és gyengéden simogatta a hasfalát. A vörös egy kicsit összerezzent, hiszen azok a kezek jéghidegek voltak.
A lány eltolta magát, és készült lassan levenni a fiú felsőjét, mikor is a jinchuuriki megfogta a kezét és megállította a mozdulatban.
YOU ARE READING
Sunagakurén kívül
RomanceVajon mi történik, ha az Öt Nagy Nemzet egy közös küldetés érdekében megpróbál összefogni? Sikerülhet vagy halálra van ítélve? Ebben a történetben Gaara főszereplésével kapunk választ sok kérdésre. A személyiségeken nem sokat lett változtatva, az er...