Ez tényleg megtörténhet?

27 5 6
                                    

Jim nagyon ideges lett, amiért képesek voltak őt semmibe nézni. Az aurája olyan volt, akár a perzselő tűz. A fent lévő geninek nagy része már ettől összehúzta magát. Temari az elejétől fogva árgus szemekkel követte a történéseket. Ahogy köszöntötte barátnőjét, azonnal a küzdőtérre figyelt. Sasuke csak mosolyogva tekintett le.

- Biztos, hogy nem estél túlzásba, Onoki? – kérdezte megvetően a Hokage.

– Így lesz a legjobb, Tsunade-hime.

A barna hajú férfi chakrája ezalatt folyamatosan növekedett. Bár ez Gaarát látszólag nem izgatta. Szoborként állt a betontalajon.

- Fejezd be, Jim! – ordított rá társára.

A jounin rögtön le is állt a dühöngéssel. Erre senki sem számított. Feltehetőleg maga az érintett sem.

- Mi van? – nézett hátra.

– Ne menj fejjel a falnak. Lehet, hogy épp ezt akarja elérni – világosította fel zöld hajú társa.

Nagyot tévedett, ugyanis Gaarának nem volt efféle terve. Ő sokkal inkább ösztönből küzd. A geninek csak sugdolóztak, hogy miért is dönthetett így hirtelen Kim. A közönség hangja még nem igazán jött meg, inkább csak várták az első támadásokat.

- Begyulladtál, vagy mi a szar van veled?! Ő csak egy genin, külön-külön is összetörnénk, nem hogy együtt. Remélem nem akarsz visszafogni! Előre szólok, hogy ez nem fog menni! – mondta ingerülten a vérvörös szemű.

– Nem akarlak visszatartani, ne parázz! Csak ne menj fejetlenül előre, ennyi! – utasította. – Sokkal erősebbek vagyunk nála. Ez tuti. De, ha így is van, akkor miért habozok? Miért nem támadok rá azonnal? Valami nagyon zavar ebben a srácban... – gondolta magában, mialatt végig a homokrejtekire figyelt.

– Attól még, hogy jinchuuriki, nem lesz erősebb. Sasuke megmondta, nem támaszkodik a démon erejére. Nem lesz gáz – magyarázta halkan Jim.

– Ebben igazad van – sóhajtott végül a méregzöld szemű.

– Na, mi lesz? Támadtok vagy siránkoztok még egy sort...? – kérdezte gúnyosan a vörös.

A sebhelyesben ettől ismét felment a pumpa. Furcsa, de egy kicsit már Kimben is. Jim hirtelen kiugrott egy nagyot jobbra, éppen Gaarával egy vonalba. Zöld hajú társa pedig tett hátra néhány lépést. Olyan volt, mintha ketten körbe akarnák venni a homokit. A vörös hajú még erre sem lépett semmit. Ugyanúgy állt karba font kézzel. Az izgalom meglepő módon a szurkolókra hatott jobban. A három shinobi nagyon nyugodtnak és összeszedetnek tűnt. Jim kézjeleket formált, majd előidézett egy hosszú és vastag láncot. Mikor a földre ejtette a beton is megrepedt. Kim semmi különöset nem csinált, csak a kezeit melegítette be.

- Ezzel foglak megfojtani! – vigyorgott rá ördögien a barna.

A türkizkék szemű inkább Jimre figyelt, de szeme sarkában a zöld hajú jounint is leste. Ha harcról volt szó, akkor az ő figyelmét semmi sem kerülte el. Fiatal kora ellenére nagyon is tapasztalt volt.

A vérvörös szemű nem is húzta az időt. Feje fölött megpörgette a láncot, majd egy váratlan pillanatban Gaara felé suhintott. A lánc kb. tizenöt-húsz méter hosszú lehetett. A genin meg sem mozdult, de a homokfalat nagy sebességgel maga elé húzta. A lánc belecsapódott, és a támadás meg is állt. Nem volt képes áttörni az akadályt.

- Azt a a rohadt! Nem semmi chakra van abban a homokban! – húzta vissza az eszközt a támadó.

A jinchuuriki nem fogta meg, csak blokkolta a támadást. A homok vissza is húzódott. Nagy erő volt a csapásban, mert egy hihetetlen nagy dörrenéssel vágódott a homoknak. Ráadásul még gyors is volt.

Sunagakurén kívülWhere stories live. Discover now