Beginning

746 81 70
                                    


دیالوگ‌های داخل «» تفکرات کرکتر با خودش هست
‹› و _ : دیالوگ کرکتر ها باهم دیگر
علامت دیالوگ شخص سوم: " "
_______________

دانه‌های ریز برف، مانند الماس‌های ظریف، بر روی اجساد بی‌جان سربازان انباشته شده بود و سرما را در وجودشان تشدید می‌کرد. تنها رد سرخ‌رنگ که از خون آنها بر روی زمین نقش بسته بود، نشان از حیاتِ سابقشان داشت.
مردی آرام درمیان پیکرهای بیجان انها قدم برمیداشت و نوری از دستانش ساطع می‌شد: زرد، سرخ و گاهی آبی گویی عصاره زندگی سربازان را از زیر خاکستر سفید مرگ بیرون می‌کشید.
در دل مه، مردی دیگر با موهای طلایی رنگش که در باد رقص می‌رقصد رو به روی او ایستاد.
با دیدن او گوشه ی لب هایش مانند پوزخندی بالا رفت و گفت:
﴿فکر کردم تا الان فرار کردی جریان انرژی معنوی را در دستش جمع کرد حالا که با پای خودت امدی بالاخره روحت مال من میشه، عزیزم﴾

چهره ی آن مرد در مه گم بود، و فقط صدای گرفته و بغض الودش به سختی درمیان طوفان زمستانی به گوش میرسید: ⟨ مثل همیشه احمقی همه چی رو‌ برای تو فدا کردم چیزی رو میخوای‌ که همین‌ الانم مال توعه اگه امروز یکی از ما اینجا بمیره احساسم تغییری نمیکنه بیا برای آخرین بار این کابوس رو تموم کنیم عشق---- من. ⟩

تاریخ حماسه ی تهذیبگران
سال ها پیش نبردی خونین بین دو حزب اصلی تهذیبگران اتفاق افتاد که سر آغاز دوره ای جدید برای آنان بود در آن زمان هر خاندان بر یک جادو تسلط داشت اما جادوی سیاه که در دست خاندانی قدرت‌طلب بود، به ابزاری ویرانگر تبدیل شد با شکستن عهدی کهن، تهذیبگران جادوی سیاه قدرتی عظیم به دست آوردند. این قدرت، دریچه‌های بعد ممنوعه را به سوی دنیای انسان‌ها گشود و فاجعه‌ای هولناک را به بار آورد. هزاران نفر جان خود را از دست دادند و تاریکی و آشوب بر سرزمین سایه افکند در این جنگ تهذیب‌گران با شجاعت و از خودگذشتگی، طلسم‌های جادوی سیاه را در کوهستان مقدس مهار و برای همیشه از دسترس خارج کردند. این پیروزی بزرگ گامی مهم در جهت حفظ صلح و امنیت بود ، با مهار جادوی سیاه کوهستان به مکانی امن و مقدس تبدیل شد به همین دلیل مسئولیت محافظت از ان بر عهده‌ی قوی‌ترین تهذیب‌گر در هر قرن از تاریخ قرار گرفت.

اژدهای سفید محافظ صلح
پس از قتل غم‌انگیز جی هیونگ، رهبر حزب تهذیب‌گران سفید در جنگ به دست دائو لیان ملقب به شیطان سیاه بار دیگر کشور در تاریکی فرو رفت اما در این میان امیدی روشن پدیدار شد جی هوآن، تنها ولیعهد خاندان جی با قدرتی بی‌نظیر در نبردی تاریخی دائو لیان را به زانو درآورد و انتقام پدرش را گرفت. این پیروزی ، جی هوآن را به عنوان جوان‌ترین استاد تذهیب‌گری در کوهستان مقدس معرفی کرد و مسیر او را به سوی مقام استاد اعظم هموار ساخت.
جی هوان به عنوان استاد اعظم، عزم خود را برای ریشه‌کن کردن آشوب و برقراری صلح در سرزمین جزم کرد و با قدرت و مهارت شگفت انگیز خود در تهذیبگری، صدها شورشی را شکست داد و به جنگ داخلی پایان بخشید. توانایی او باعث حیرت همگان شد و از ان پس لقب "اژدهای سفید محافظ صلح" را به او اعطا کردند.
قدرت جادو، چه سیاه و چه سفید، همواره با خطرات و مسئولیت‌های بزرگی همراه است استفاده‌ی درست از این قدرت.......

𝑻𝒉𝒐𝒖𝒔𝒂𝒏𝒅 𝑳𝒊𝒆𝒔Where stories live. Discover now