Cesaret

121 16 14
                                    

Hello brownie boylarım ĞEMDĞDÖF

Nasıl gidiyor nasılsınız?

Hadi bu bölümü okuyup accık daha mutlu olun
Hehehe..

İyi okumalar <3

Oy vermeyi unutmayın öpüldünüzz

Yola çıkalı bir kaç dakika olmasına rağmen o kadar hızlı gidiyorduk ki bir anda ellerimin katacağını ve uçarak bu motordan düşeceğini düşünmeye başlamıştım.Bir an oldun yavaşlamamıştık.En düşük hızımız yüzlerdeydi.Bedenim ona sımsıkı tutunurken çıkan gürültüden zar zor iletişim kurabiliyorduk.Her şey çok sakin ilerliyordu.

Ta ki

"Chan!"

"Hm!?" Yanımızda,bizim gibi son sürat hızla ilerleyen bir motor vardı.Normal şartlar altında normal bir sürücü diyip geçilebilirdi ancak bunda bir tuhaflık vardı.Motor biz hızlanınca hızlanıyor yavaşlayınca yavaşlıyordu.Hiç değilse sürekli yanımıza doğru yaklaşıyordu.

"Yanımızda motorcu var!"

"Burası yol gayet normal değil mi!?" Sesten dolayo bağırarak konuşuyorduk.

"Bu farklı! Şuna bir baksana!" Yanımızdaki motorcuya gözünün ucuyla saniyelik baktı.
Ardından hiç beklemediğim bir şey yaşanmış ve chan gaza daha fazla yüklenmişti."Öleceğiz çok hızlandın!" Kulak asmıyordu."Chan!" Arkamızdaki motorcuda hızlanmaya başladığında ikisi arasındaki mücadele resmi olarak başlamıştı."Bana bak bu çeteden falan olabilir!" Bana cevap vermeyi reddediyordu.İkiside birbirinin önüne geçmeye çalışıyor bazende birbirlerinin önlerine kırıyorlardı.Karşı taraf motorunu patlatıyor gür sesler çıkartıyordu.Yüzündeki kasl yüzünden gözlerini bile göremiyordum.

En nihayetinde bilmediğim bir yola girdiğimizde iki motorda yavaşladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

En nihayetinde bilmediğim bir yola girdiğimizde iki motorda yavaşladı.Derin derin nefesler alıp veriyordum.Göğsüm korkuyla hızla inip kalkıyordu.İki motorda aynı noktada gittkçe yavaşlamaya başladığında etrafıma bakındım.Tam karşımızda iki motor ve beş kişi vardı.

"Sonunda! Zahmet oldu!" Yanımızdaki motoru chan tanıyor olmalıydı.İkiside yan yana, bizi bekleyen grubun yanına doğru durdu."Neredeydiniz!?"

Chan motoru durdurarak derin bir nefes aldı.Kaskını açarak sıcaktan alnına gelmiş saçlarını arkaya doğru attı."Chanla yanındaki arkadaşa güzel bir gösteri yapıyordukta." Yanımdaki çocukta kaskını çıkardığında chana içtenlikle gülümsedi.Kaskımı çıkartarak grup üyelerinde gözlerimş gezdirdim.Elbette aralarına girdiğim için beni hemen kabul edip gülmelerini bekleyemezdim.Ama en azından yüzlerinde hafif birer tebessüm olsa güzel olabilirdi.

"Hoşgeldin.Buraya geldiğine göre şanslı bir insansın." Dedi içlerinde gülüşü en büyük olanları.Alay mi ediyordu yoksa ciddi mi söylüyordu anlamamıştım.

Once again,minchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin