Daha Fazla (M)

222 15 64
                                    

Sakin olun sakin olum şşşş

Bölüm ismini gördünüz biliyorum ama no panic

Şimdiden panik yaşarsanız bölümde kalp krizi geçirirsiniz sakin olum o yüzden hehee :)

İyi okumalar efenim oy vermeyi ve bolca yorum yapmayı unutmayın öpüldünüz

Kendimi nasıl bu otel odasında buldum bilmiyorum.Tek bildiğim şey

Ben kendimde değilim

Kapıdan girer girmez sırtımı duvara yasladım."Bana..ne yedirdiniz?" Kasıklarımda ciddi bi sızı vardı."Tanrım ne yapacağız?" Chana baktım.Onun bile bakışları bir farklıydı.Sakinleşmiş miydi yoksa durulmuş muydu bilmiyorum ama şuan duvarın bir köşesinde durmuş beni baştan aşağı süzüyordu.Ve kesinlikle aklından hayra alamet düşüncelerin geçtiğini düşünmüyorum.Bedenim delilercesine arzu ateşinde kavrulup duruyordu.Artık..

Artık bende chana normal bakamıyordum

Ne duruma gelmiştik böyle

Bedenim beni zevkin kollarına itiyordu

"Agh!"

"Ne? Ne oldu?"

"Bilmiyorum! Sadece kolumu vurdum ama o bile bedenimi huysuzlaştırıyor!" Bir insan bedeni ne zaman bu kadar hassaslaşır?

"Chan." Başını kaldırdı.Yerden kalkarak ona doğru ilerledim.Dudaklarına çok az bir mesafe kala durarak ellerimi yanaklarına yerleştirdim ve alnımı alnıma yasladım.Sert nefes alışverişlerim yüzüne çarpıyordu."Daha fazla dayanamayacağım." Kolları belime dolanırken alt bedenimi kendine sıkıca bastırdı.Altındaki sertlik beni çok pis tahrik ederken aramızdaki mesafeyi kapatarak dudaklarına kavuştum.Dili ağzımın içine nüfuz ederken avuçları kalçalarımı sıkıyordu."Ihmmh." Bir saniye olsun hakimiyetini kaptırmadan bu tempoda ilerlemeye devam ediyordu.Eli baldırıma kaydığında bir eli belimdeyken diğer eli baldırımı kavrayark bacağımı kaldırmış ve bedenimi kendisine sıfırlamıştı."Ahh chan!" Dudaklarımı dudaklarından çekmek zorunda bırakan şey açılan bacaklarımın arasına dayanan aletiydi."A-ah!"

İçimdeki ateşi kamçılamak o karşımdayken çok zordu.Olduğum yerden savrularak duvara çarpan sırtımla hafifçe inlediğimde bedeninin eğilip,kollarının bacaklarıma sarıldığını hissettim.Ayaklarımın yerle olan bağlantısı kesildiğinde chanla duvar arasında adeta sıkışıp kalmıştım.Başımı daha fazla arkaya sürükleyemediğim için içime sızan dili nefesimi kesiyordu.Altımdaki aletin baskısını hissedebiliyordum.Çok hassaslaşmıştım ve en ufak harekette tahrik oluyordum.Bedenime olan baskı arttıkça tenimi ateşler basıyordu."Ihmm."

"Ahh.." dudaklarımı eseri etmiş dudakları şimdiyse aşağı doğru bir yol çizerek ilerliyordı.Boynuma bıraktığı öpücükler,bacaklarımın daha da ayrılmasını sağlayan elleri ve bacaklarımın arasına sürten penisi zevkten ağlamama neden olacak gibiydi.Her hareketinde bedenim kıvrılarak şekilden şekile giriyordu."Ahh ah! Ahh."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Once again,minchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin