İyi okumalar dilerim brownieler
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın<3
⏳
Yanımdaki adamın gözlerine hayretle bakakaldım.Bunu benden gerçekten istiyor mu diye uzun uzunca baktım.Belli ki ciddiydi.İşin kötü kısmı bana sarhoş olmayı teklif etse bile şuan bunu asla yapamazdım.Ayık bir kafayla yapmam gerekiyordu."Chan.." sabırsızlıkla bedenimi kendine çekiştirdi."Chan..gerçekten." Ama onu dinlemekten başka şansım da yoktu anlaşılan.Gücümü toplayarak kendimi yan koltuğa,onun kucağına doğru bıraktım.Arabanın tavanının yüksek olmasının avantajını yaşıyordum.Bacaklarımı açarak kucağına yerleşti."Ahh siktir." Hissettiğim dürtüyle omuzlarına tutunarak sessiz bir küfür bıraktım.Sertleşmiş aleti bacaklarımın arasına baskı yapıyordu.Kucağında durmadan kıpırdandığım için chan ellerini kalçama yerleştirmiş ancak benim hayatımın hatasını yapmıştı.Normalinden fazla hassaslaşan bedenim, kalçamın sertliğe sürtmesiyle beni fazlaca uyarıyordu."A-a-ahh!"
"Bu akşam biraz hassasız sanırım? Hmm?" Koltuğunu hafifçe öne çekerek arada kalmamı sağladı.Kendimi hafifçe arkaya bırakarak direksiyona yaslanırken canın elleri kalçamı sıkıca sıkıyordu."Bakalım.." parmaklarını deliğime bastırdığında inleyerek kendimi arkaya attım.Bir parmağının kasılan içime rahatlıkla girdiğini gördüğünde yavaşça diğer iki parmağını da içeriye itmişti."Hatta.."
"AGH!" Dört parmağı da içimdeydi.
"Tahminimden de fazla." Parmaklarının ıslanması saniyelerini almıştı.Yavaşça içimden çıkararak kalçamı sıkıca tutmuş,kendine bastırarak aletine sürtmüştü.Bunun karşılığında benden beklemediği bir iniltiyi aldığında gülerek bacaklarımın arasını, sertliğine ileri geri sürtmeye başlamıştı.Boğazımdan kesik iniltiler kopuyordu.
"Hayır...chan." Islak bir sıvı bedenimden sızarak üstüne bulaştığında gülümsedi ve duraksadı.
"Bugün bu kadar hassas olmanın bir sebebi var mı sevgilim?" Anlaşılan.Ona uyum sağlamam gerekiyordu.Aksi taktirde bu akşam bana bir ızdırap olucaktı.Uzanarak düğmelerini açmaya başladım.Zevk mi? Bunun anlamını sana kesinlikle öğreteceğim chan."Mi-" dudaklarımı dudaklarına yasladım.Nefessiz,ağır bir öpüşmenin sırasında elim, uzanarak pantalonunu düğmesini açmış,çamaşırın içine doğru yol almıştı.Belini rahatsızca kımıldatmasından doğru yolda olduğumu anlıyordum.Nefesini tüketmeye yemin etmişçesine dudaklarını sömürürken çamaşırının içine soktuğum parmaklarımla aletini kavradım.
"Asıl nefesinin kesilceği nokta bu." Belinden çekip çıkarttığım kemerini, dudaklarımın kontrolünde olduğu sırada bileklerine geçirdim."Bana dokunamamak." Bileklerine geçirdiğim kemeri iyice sıktım."Bakalım kim faha hassasmış?"
"Minho?" Bağlanmış elini kaldırarak oturduğu koltuğun demirine bağladım.Başının tam arkasına.Chan bunun yeni idrakına vardığındaysa artık kontrol benimdi.koltuğun sırt yerini hafifçe arkaya yatırarak kucağına yerleştim."Tanrım.." Gün yüzüne çıkan penisini avcumun içine alarak üzerinde gelgitler yapmaya başladım."Aahh!" Kafasını geriye atarak inledi."A-ah!" Elim bir anda hızlandı.
"Nasıl hissediyorsun?"
"A-Ah!" Bileklerini kemeri kopartacakmış gibi sağa sola çekiştiriyordu."M-minho...Ahh!" Dişlerini sıktı."Sana yapacağımı biliyorum!"
"Yapabilir misin orası biraz şüpheli." İşaret ve orta parmağımı içe doğru kırarak, aralarındaki boşlukla aletini sıkıştırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Once again,minchan
Fanfiction‼️+🔞MİNCHAN+🔞‼️ Minho, hayatında büyük önem taşıyan arkadaşının ölmesiyle hiç beklenmedik bir sürecin içerisinde bulur kendini. Tanımadığı bir adamın bir anda hayatına girmesiyle yaşadığı şeyleri sorgulamaya başlar ve tesadüf sanılan gerçekler ard...