Dost

204 16 12
                                    

Helloo efendim

Çok yoğun bir süreçti kusura bakmayın uzun süre bölüm atamadım ama malumunuz sınav haftası
:(

Anlayışını rica ediciğiiim ve bölüme geçeciğiim

İyi okumalarr

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın

Mwah


(M)

"A-anlamadım ne yapayım?" Duyduğum kelimeyle şok olmuştum.

"Em" parmaklarını dilimin üsütüne yerleştirdiğinde dediğini yaparak parmaklarını ıslatmaya başladım."Dişlerini değdirme..aferin." Ağzım parmaklarını güzelce ıslattığında üzerimden doğruldu ve içimden çıktı."Dön."

Dediğini yaparak yüz üstü döndüğümde ellerini bedenimde tekrar hissettim.Başımı hafifçe yatağa ittirerek belimi bir yay misali kıvırmış ve kalçamı havaya kaldırmıştı.Az önce ıslattığım parmakları deliğimin etrafında ufak halkalar çizerken bir yandan elleri kalçamda dolanıyordu.Kalçamı sıkarak  parmaklarını tekrardan deliğime hizaladığında bir parmağını içim göderdi."Ahhh." Zevkle inlerken içim bir parmağını daha içine kabul edecek kadar kaygandı.Bir parmak daha içime rahatlıkla girdiğinde üç parmağınıda içime oynatmaya başladı."Aah!" Parmaklarıyla içimde gelgitler yaparken bende kendimi ona bastırıyordum."Chan.." parmaklarımı hızla içimden çekti.

"Sabrım kalmadı." Fısıltısı kulaklarımı doldurdu.Derin derin nefes alırken kalçamı penisine konumlandırdı.Rahatlıkla içime girdiğinde ikimizinde dudaklarından dökülen zevk nidaları odayı dolduruyordu.Çok geçmeden hareketleri hızlandığında bedenimde hissetiğim dürtü bana yakında gelmek üzere olduğumı gösteriyordu."Ben- Ahh!"

"Bende sanırım.." dedim çaresizce.Penisimde hissetiğim elle irkildim."Cha- Aghh!" Eli aletim üzerinde gitgel yapmaya başladığında zevkden  ağlamak üzereydim.Beynim ve bedenim ilk defa bu kadar yoğun hissetiği bu duygu karşısında ciddi anlamda uyarılırken inlemeden duramıyordum.Çok hoşuma gidiyordu.Gelgitleri sertleştikçe orgazmın en derin noktalarına sürükleniyorduk.Zevk noktalarıma çarpan penisi göz yaşları dökmeme sebep oluyordu."HAH!" Sesim git gide artıyordu.

Kalçama yediğim tokatla bedenim bir kez daha uyarılırken yaşadığım gel gitler yatağı ve beni deli gibi sallıyordu."Agh siktir!" Aletim üzerindeki eli git gide hızlanıyordu.

"Du- Ihmph! Ahha ah!" Bedenim titredi."Cha- ahh! Dur!"

"Agh!" İçime sertçe bir vuruş yaptığında içimde duraksadı."Ahhh." İçime sıcak bir şeylerin aktığını hissediyordum.Beni tamamiyle dolduruyor hareketimi kısıtlıyordu.Kasıklarımdan aşağıdı tamamen doluyormuş gibiydi.Boşalmanın verdiği rahatlıkla içime bir kaç kez girip çıkarken boşta kalan eli göğüs ucuma gitti.

"AGH!" Yorgun bedenim kendini tek hamlede tamamiyle bıraktığında bedenimden bir elektrik akımı geçip gitmiş gibi sarsıldım.Aletimden akan sıvı boşaldıkça bedenim gevşiyordu.Chanın dudaklarını tekrar hissettim ancak bu sefer sırtındaydı.

(M)

"Seni seviyorum." Yarım ağız dediği şeyi anlamamıştım.Şuan açıkçası pek umrumda da değildi çünkü çok yorulmuştum."Minho?"

Once again,minchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin