Affetmek

75 6 59
                                    

Ay ay ay hazır mısınızzzzz

Ben uzun zaman sonra ilk defa buraya yazıyorum.

İyi okumalae diliyorum efendim yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın..

Öpüldünüz bayiiii <3

"Tanrım! Yaz resmen bitmek üzere!" Hyunjin L koltukta chanla benim arama bir anda bodoslama dalarak oturdu.Gülümseyerek bana baktı."Hyunglarım da iyi." Changbinin evi silahlarla taranmasının ardından tamir sürecine girerken chanın evinde valiz hazırlama telaşları başlamış,valizler ortaya açılmıştı."Bu kadar valizle sığabiliriz umarım."

"Acaba hyunjini de mi valize atsak? Belki yolda sıcaktan çatlarda ölür kışı göremez."

"Seungminciğim.Ağzına- ay pardon yüzüne terlik yemek istemiyorsan bana bulaşma köpüşüm.Şu sosyal medyadaki Ayakkabı yutarsanız bedeninizde ne olur? Adlı videoyu deneyimlemek istersen bilemem tabi." Seungmin hyunjine göz devirerek valize yerleştirme yapmaya devam etti.

"Sana söylüyorum hyunjin oraya gittiğimizde onu unuttum bunu unuttum diye bana ağlanırsa yuttuğun tek şey ayakkabı olmaz."

"Ne- öhöm ne diyorsun sevgili köpüşüm." Seungmin yargılayıcı bakışlarını hyunjine çevirdi.

"Öhöm! Hapı diyor hyunjin.Hapı yutarsın diyor.Ağzına tükürsün diye olayı iyice kurcalıyorsun sende.Sus artık." Bu didişmeler hoşuma gidiyordu.Onları bir kez daha doğal bir şekilde görmek.Dertsiz,tasasız rahatça eğlenmek.Özlemiştim."Ayağın nasıl seungmin?" Kaşlarım çatıldı.

"Ayağına ne olmuştu?" Seungmin bana döndü.

"He doğru.Sen oralarda yoktun hyung." Seungmin eşofmanını sıyırarak ayağındaki derin yarayı gösterdi.Gözlerim fal taşı gibi açılırken seungminse ifadesiz bir şekilde bana bakıyordu.

"Ne oldu burana!? Benim bir hatam var mı bunda!?" Başını iki yana salladı.

"Jack Bang binayı başımıza yıktığı esnada üzerime düşen duvarlardan bacağıma demir saplandı.Seninle alakası yok hyung."

"Sizi kim kurtardı?" Chanın sorusu üzerine tekrar seungmine baktım.

"Jeongin." Dedi hyunjin."Hem dronu uçurup hemde bizi kurtardı."

"Benim hakkımda mı konuşuluyor?" Jeongin elindeki kıyafetlerle bize yaklaşarak onları valize koydu.

"Evet.Tamda hyunjin bizi nasıl kurtardığını anlatacaktı tanrıya şükür imdadımıza yetiştin." Hyunjin ayağındaki terliği havaya fırlatarak tutmuş,tuttuğu terliği saniyesinde seungmine fırlatmıştı."Ulan hyunjin!"

"Ben biraz hava almaya çıkıyorum." Ansızın yanızdan geçen felix hiçbir şey demeden dışarı çıkarken chanın ağzı açık kalmış, o bir şey söylemeye fırsat bulamadan felix kapıyı çarparak çıkmıştı.

"Bu neydi şimdi?" Seugminin sorusuna karşılık omuzlarımı silktim.Changbin ve jisung merdivenden inerek yanımıza geldiğinde felix dışında tüm kadro tamamlanmıştı.

"Öğreniriz şimdi." Chan yanındaki hyunjine ardından bana bakarak iç çekti.Jisung changbinden ayrılarak mutafağa girdiğinde changbinin dikkatini çekecek ufak bir ıslık çaldım.Bana döndüğünde hızlıcs gelmesi için el işaret yaptım.

"Ne oluyor?" Kaşları çatıldı.

"Ne demek ne oluyor?"

"felix hyung neden bir anda dışarı çıktı?" Jeonginin sorusu üzerine changbin bıkmış bir nefes verdi.

Once again,minchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin