Bu bölümü sevdiğiniz bir müzikle veyahut üsteki müzikle okumanız önerilir
İyi okumalar dilerim sizleri seviyorum <3
On vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınnn
⏳
(Yazardan)
Plan basitti.
Ve Lee minho çok iyi bir oyuncuydu.
Changbin babasıyla istihbaratı kullanarak onları jack Bang'den koruyacak bir savunma sistemi oluştumuş,hyunjin ve seungmin dev ekrana gerçekleri yansıtmak adına binaya ve içerisindeki kontrol merkezin sızmış,Jeonginse herkese kulaklıklardan bilgi gönderiyor ayrıca dron görevini üsleniyordu,Felixin görevi ise daha başlamamıştı.Plan kusursuz ilerlemeliydi bu yüzden chan ve jisung'un onlara inanması gerekiyordu.
Öyle de olmuştu
Birinin can dostu diğerininse sevgilisiydi.Az önceki düşme performansından sonra silahını ezeli rakibine doğrultmuştu."S-Sen?" Gözleri rakibinden başkasını görmüyordu.O an ona bakan ikili dahi umrunda değildi.Bu iş artık sonlanmalıydı.
Jack Bang'in kaşları alayla havalandı."Sen...Sen gerçekten sandığımdan daha zeki bir adam olabilirsin Lee.Bu konuda babanla aynısınız.Kaderlerinizin de benziyecek olması ne kadar acı." Chanın öfkesi ve şaşkınlığı birbirine karışmıştı."O kadar insana öldüğünü nasılda inandırdın.Kim bilir bunca zaman arkadaşlarından neler neler sakladın." Gülerek bakışlarını oğluna çevirdi."Ya da sevdiğinden." Chanın bakışları sevdiği adamı buldu."Dürüst olayım Lee.Her şeyi bildiğinden haberdardım.Oğlumu parmağında oynatışını zevkle izledim."
"Son sözün bu mu?"
"Plank kuracak kadar zeki ancak Bu kadar adamımın içinde bana silah çekecek kadar aptalsın."
"Dökül jack Bang.Şu ana kadar kime neler yaptığını aramızdaki düellodan önce dökül." Minho kendinden ödün vermeden adamın narsist gülüşüne şahitlik etti.İçinde isyan çığlıkları duyuluyordu.
"Ailenin ölümünden mi bahsediyorsun yoksa arkadaşınızın katlinden mi?"
"Sen sadece benim ailemi değil arkadaşlarımın ve sevdiğim adamında ruhunu öldürdün.Sung chul'un babasının sen olduğunu biliyorum.Annesininde kim olduğunu gayet iyi biliyorum."
"Ahh o beceriksiz herifler! Bir testi saklamayı bile beceremediler.Elimdeki en bariz şahit sensin.O yüzden bu akşam ilk seni parçalarına ayıracağım."
"Bu yaptıklarını herkes öğrenicek."
"Sarhoş bir adama kim inanır ki? Bana mı inanırlar sarhoş bir ibnenin tekine mi!?" Minhonun yüzünde kendinden emin bir sırıtış oluştu.Dudağı yukarı kıvrılırken rakibine alaycı bakışlarını göndermekten bir an olsun çekinmemişti.
"Bende seni zeki sanardım.Benim gerçekten alkol alacak kadar aptal olduğumu düşünüyor musun? Ayrıca..." Gözleri bir anlığına yukarı kaydığında gülümsedi."istihbaratın benim için çalışıyor." Jack Bang'ın kaşları çatıldı.Başını arkasına çevirdiğinde binanın üstündeki silahların ona çevrildiğini,istihbarat başının ve changbinin orda durduğunu görebiliyordu.Bakışını tekrardan minhoya çevirdiğinde yüzünde memnunsuzluğun ifadesi vardı."Elimde seni alt edebilcek bir ton kanıt var."
"Ama bunları gösteremeden ölüceksin."
"Ya çoktan gösterdiysem?" Kaşları çatıldı.
"Efendim!" Korumalardan gür bir ses yükseldi."Ekran!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Once again,minchan
Fanfiction‼️+🔞MİNCHAN+🔞‼️ Minho, hayatında büyük önem taşıyan arkadaşının ölmesiyle hiç beklenmedik bir sürecin içerisinde bulur kendini. Tanımadığı bir adamın bir anda hayatına girmesiyle yaşadığı şeyleri sorgulamaya başlar ve tesadüf sanılan gerçekler ard...