İlk öncelikle Bismillahirrahmanirrahim diyerek okumaya başlıyalım.
Göreceğiniz ya da okuyacağınız şeyler chana ve minhoya aşık olmanızı sebep olabilir!!
Lütfen no panikİyi okumalar...
Yorum yapmayı ve oy vermiye unutmayıınn
⏳
(Chan)
Kanıt dosyasını masaya fırlattım.Karşımdaki adam afallarken bakışlarını bana yöneltti."Düşünüyorum da şu dünya..ne bileyim.Hukukçular işini yapsa sanki daha iyi bir hal alabilir diyorum ne dersin?" Eğilerek ellerimi masaya yerleştirdim.
"A-anlamadım Bay bang.Ne demek istediniz efendim?"
"Kim won..jin.Hmm." Kenardan ilk elime geçen sandalyeyi çekerek masada karşısına oturdum.Bacak bacak üstüne atarak masasının üstündeki stres oyuncağını alarak döndürmeye başladım."Busan'ın küçük bir semtinde dünyaya gelmiş.Yaş kırk iki, sicil temiz,En prestijli okullar kazanılmış, diploma desen tamam,ofis tamam,iş imkanı tamam.." derin bir nefes aldım."Yine de bir şeyler eksik.."
"A-aa.N-ne gibi efendim?"
"Adalet." Elimdeki stres oyuncağına vurarak dönmesine izin verdim.Öfkenin yanında ölümcül bir sakinlikte bulunduruyordu vücudum."Hukuk var,hukukçu var ama adalet yok."
"Üzgünüm efendim ama anlamıyorum."
"O zaman sen BU ZEKAYLA NASIL MEZUN OLDUN!?" Sesim git gide yükseliyordu.Dişlerimi sıkıyordum."Hatırlasana.Ben sana hangi davaya bakmanı söyledim?" Cevap vermekten korkuyordu."Söyle! BEN SENELERDİR HANGİ DAVAYA BAKMAN İÇİN GÖREVLENDİRDİM SENİ!" Elimi sertçe masaya çarptım."Bak." Masadaki dosyayı açarak ona doğru çevirdim."BAK!" Elimi dosyaya vurara gösterdim."Yemedim yedirdim.İçmedim içirdim.PARAYI BOL BULDUN TABİ! AYLAKLIK YAP DİME OR-"elimi yumruk yaptım."Bu çizimlerin hepsi..." dişlermi sıktım."Hepsi psikiyatri ve psikolog onayı aldı.Şimdi, sayın amına koyduğumun avukatı.Artık şu davayı aç."
"Ne-Ne konuda." Kaşlarım hava kalktı.
"Taciz ve tecavüz iddiası." Masadan destek alarak ona doğru eğildim."Bana bak kim wonjin.Şayet seni bir kez daha işinden sapmış,parayı alıpta sağda solda sürten bir avukat olarak yakalarsam,kardeşimin kılına dahi zarar gelirse sakın beni uyarmadı deme." Parmağımı ona doğrulttum."O zaman para içim değil canın için yalvarırsın bana.Seni sürüm sürüm süründürürüm.Lanetin olurum peşini bırakmam.Eğer o davayı kazanamazsan." Yutkundum."Benden kork.Hatta ben yapmadan önce bence sen kendini öldür."
"B-bay Bang şöyle ki..kanıt yetersizliğimiz var."
"Bulacağım sayın avel.Sen kendi işine bak." Ofisten olabildiğimce hızlı ayrıldım.Arabaya bindiğimde telefonumu açarak rehberdeki numarayo tuşladım ve aracı çalıştırdım."Bana minhonun yerini söyleyin gidip onu alacağım." Duyduğum cevap karşısında öfkem tekrar harlanmaya başlamıştı."Bilmiyoruz da ne demek oluyor!? Ben sizi ne diye tutuyorum!? Siz beni ve benim çevremdeki sevdiğim insanları korumakla yükümlü değilseniz ne işe yarıyorsunuz!?" Bir süre telefonun ucundaki sesi dinledim."Nereye gittiği önemli yoksa bir yere gittiğiniz zaten anlayabilirim! Sen beni aptal mı zannediyorsun!?" Amansızca iyi kötü herkese saldırdığımı fark ettiğimde sakinleşmek için derin derin nefesler aldım.Öfkemin kontrolsüzlüğüne kapılmamalıydım."Bana nerede olduğunu bulun." Telefonu kapatarak kemerimi bağladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Once again,minchan
Fanfiction‼️+🔞MİNCHAN+🔞‼️ Minho, hayatında büyük önem taşıyan arkadaşının ölmesiyle hiç beklenmedik bir sürecin içerisinde bulur kendini. Tanımadığı bir adamın bir anda hayatına girmesiyle yaşadığı şeyleri sorgulamaya başlar ve tesadüf sanılan gerçekler ard...