Bulanık Anılar

46 10 0
                                    

"O akşam o evden kafamda iki düşünceyle ayrıldım.Birincisi Juwoon bir şeyler çeviriyor, ikincisi de juwoon belki de iyi bir adam olmuştur.Onun evine gittiğimde bana çok normal davrandı.Neredeyse bir şey olmadığına inanmıştım.Ne olduysa juwoon bana bir kadeh içki ikram ettikten sonra oldu.O şeyin içinde ne vardı bilmiyorum.Açıkçası o anı da çok hatırlamıyorum ancak içtiğim şey her neyse içtikçe içmek istedim.Kendimi zapt edemedim.Muhtemelen o elimden almasaydı içtikçe içmek isteyecektim.Sadece sarhoş olmadığımı anladım.Bedenim sarhoş olduğumda en azından kontrol altında olurdu ancak bu içtiğim içkiden sonra bedenim gücünü bile kaybetmeye başladı."

"Madde olabilir."

"Muhtemelen.Ne kendimi ne de onu durdurabildim.Kendimi saniyeler içinde onun kontrolü altında buldum.Yapmamasını istememe rağmen zorla sahip olmak istedi bana."

"Onun..jisung'a ne attığını gördün mü?" Felix zorlukla yutkundu.

"Hıhım.O kamerada ne olduğunu bilmiyordum bu yüzden izlemeden, çalıp aynısını cebime attım."

"Ne vardı videonun içinde?" Changbin Jeonginin sorusunu ört pas edeceği esnada söze ben girmiştim.

"Changbin-ah! Karşında artık yirmili yaşlarda bir yetişkin var.Bu davada ondan herhangi bir şeyi saklamanın anlamı yok.Bu odadaki herkes buna şahit olmak zorunda." Jeongin hafifçe gülümsedi."Felix?" Tereddüt ederek changbine baktı."Felix!"

"İlişkiye girdiği herkesin o sırada çekilmiş videoları." Dedi bir anda."Çektiğini anlamayacak kadar kötü haldeydim.Zorla yaptı.Ben istemedim." Omzuna elimi yerleştirdim."O akşam şans eseri kalktığımda ağzımdaki iğrenç tadı atmak için su almaya gittim.Dalgınlıkla yattığım odaya değil başka odaya girmişim.Odadan ayrılacağım esnada gözüm istemsizce belgelere takıldı.Juwoon'un Jack Bang ile çalıştığına dair bir çok kanıt vardı.Kullan at telefonlar, belgeler, para gönderiminin olduğuna dair kanıtlı belgeler vesaireler.O andan itibaren evde ajan olarak var olmaya başladım.Juwoon evden çıktıkça belgelerin çıktısını çıkartıyor, orjinallerle yerini değiştirip kanıt diye saklıyordum.Amacım yeterli kanıta ulaştıktan sonra evden gizlice kaçmaktı."

"Ama?"

"Ama öyle olmadı.Plan çok iyi gidiyordu ta ki bir akşam onun oyununa düşüp yakalanana kadar.Her şeyi çok dikkatli yapmıştım ancak şüphelenmiş olmalı.O saatten sonra beni evinin ufak bir odasına kapatarak türlü türlü işlemler uygulamaya başladı.Ağzımdan laf almak için yapmadığını bırakmadı.Evinin minik bir odasını resmen işkence odasına çevirmişti.Beni orda tutmaya başladı."

"Sadist herif." Hyunjinin fısıltılı sesi kulağıma doldu.

"Zorla beraber olmaya da çalıştı.Bazen beni bağlayıp dövdü bazen de bağlamadan yaptı bunu.En hafif şey kemerdi onu hatırlıyorum.Bir ara derime, şöminede yaktığı ateşleri bastı.Bir kez de beni kaynar suyun altında duşta tuttu.Ve daha hatırlayamadığım türlü türlü eziyetler.O zaman aralıklarında çözüm yolu aradım.Ölüp ölmeyeceğim kesin değildi o yüzden bulduğum kalem kağıtlarla ve odadan çıkmak için bulduğum gizli yöntemlerle kanıt biriktirdim.Kaçmaya kararlıydım.Bu yüzden belirli sayıda kanıt topladığımda onları gizlice sakladım." Derince soluklandı."Ve sonunda.Ona rol kesmeye karar verdim."

"Nasıl yaptın?"

"Bir akşam bana gelip, eğer onlara katılırsam ikisininde beni affedeceğini ve güvende olacağımı söyledi."

"Bu, ikisi dediğin..."

"Jack Bang de var." Dedi jeongin hyunjinin sorusunu cevaplayarak.

"Ona bunu asla yapmayacağımı söylemiştim ancak o da bana düşünmem için fırsat tanımıştı.Bir kaç defa giriştiğim kaçma girişimlerininde başarısız olduğunu düşünürsek bu benim için en iyi şanstı.Ancak ilk önce birisini haberdar etmek zorundaydım."

Once again,minchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin