(Minho)
"Beğendin mi burayı?" Ayaklarımın altına kum taneleri değiyor.Sahil, kum, deniz ve sevdiğim adam.Huzurum için ihtiyacım olan her şey yanı başımdaydı.
"Hıhım.Sessiz olması çok güzel."
"Beraber olmam da öyle, değil mi?" Başımı salladım.Ayaklarım tamamen çıplak bir şekilde kuma basıyordu.Ciğerlerime derin bir nefes çektim."Burası bana iyi geldi."
"Bunu duymak güzel.Ne kadar uzun zamandır şöyle dertsiz tasasız kafamızı dinleyemiyoruz.Hazır jisungla felix de barışmışken."
"Sayemde." Gülerek saçlarıma bir öpücük kondurdu.
"Sayende canım.İyi ki varsın."
"Gün batıyor.Ne kadardır burdayız?" Chan kolundaki saate baktı.
"Epey olmuş.Birazdan döneriz" etrafa bakınırken ufak bir erkek gurubuyla bakışlarımız çakıştı.Dert etmeden önüme baksam da sık sık bize baktıklarını, hakkımızda konuştuklarını anladığımda içim gereksiz yere huzursuz olmuştu.Özellikle içlerinden birisi olmak üzere hepsi chanı süzüyordu.Chana baktım.Üstündeki kıyafet yüzünden mi bu kadar pür dikkat ona bakıyorlar? Anaçları ne bu gerzeklerin? Neden gözlerini ondan çekemiyorlar?"
"Chan." Chan her şeyden habersiz bana döndüğünde iki yakasını tutarak oldukça açık olan gömleğini iliklemeye başladım."Sanki böyle daha hoş duruyor."
"Ama çok sıcak min.Böyle kalsa olmaz mı?"
"Şöyle biraz kapatsak." Elleri ellerimi engelledi.
"Çok sıcak sevgilim.Az sonra değiştiririm istersen olmaz mı?" Arkasındaki çocukla göz temasındaydım.Onu baştan aşağı süzdüğünü gördüğümde dişlerimi sıktım."Min?" Elbette ellerimin de chanın yakasını sıktığını fark etmemiştim."İyi misin sen?" Birden arkasını döndüğünde erkek grubuyla göz göze geldi.Yüzündeki bütün ifade değişmişti."Sana laf mı atıyorlar?" Gözlerim büyüdü.
"Hayır! Hayır hayır yanlış anladın!"
"Ne diye buraya bakıyorlar o zaman?" Adam parmak uçlarını birleştirerek chana leziz anlamına gelen hareketi çaktığında dehşetle kalakaldım.Chanda adamın amacını anlamış olacak ki yönümü değiştirmeye çalışıyordu."Hadi min.İçmiş büyük ihtimal." Beni ittirdiği yöne gitmemek için direndim."Min sevgilim hadi! Hadi gidelim." Benimle hala göz temasındaydı.Yan taraftaki arkadaşlarıyla gülüşüyorlardı.Chanın kolundan hafifçe sıyrıldım."Min! Yapma.Sakın."
"Bana değil.Sana bakıyor." Chanın kaşları çatıldı.Chan arkasını döndüğü anda adam ateşe körükle giderek hiç beklemediği bir hamle yaptı.Ellerini öne koyarak kalçasını öne doğru ittirdi."Orospu çocuğu." Chanı tamamen unutarak hedefimi değiştirmiş adamın üzerine yürümeye başlamıştım."şh! Derdin ne senin!?"
"Yanındaki çocuk taş gibiymiş ona bakıyordum.Ne o zoruna mı gitti? Senin karı kızla işin olmaz mı? Ne diye onun yanında duruyorsun?" Gözlerimi kıstım.
"Off ne yatılır onla!"
"Ne büyüktür hemde."
"O ağzınızı toplayın yoksa ben toplayacağım." Omuzlarımda iki el hissettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Once again,minchan
Fanfiction‼️+🔞MİNCHAN+🔞‼️ Minho, hayatında büyük önem taşıyan arkadaşının ölmesiyle hiç beklenmedik bir sürecin içerisinde bulur kendini. Tanımadığı bir adamın bir anda hayatına girmesiyle yaşadığı şeyleri sorgulamaya başlar ve tesadüf sanılan gerçekler ard...