Yarış

135 14 78
                                    

Helooo bayramınız nasıl geçiyor

Yorucu he..

İyi okumalar dilerim öpüldünüz<3

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın

"Jack Bang bu gidişle korenin son bir kaç yılda en çok cumhurbaşkanı seçilen kişisi olabilir." Telefonumdan haber sitelerinde dolaşırken başını yoldan çekmeden konuştu.

"Hım?"

"Siyasetçinin birisi söylemiş bunu.Malum.Seçimler yaklaşıyor ya."Telefonun yan düğmesine basarak kapattım.Arkama yaslanarak bıkkın bir soluk verdim.Kollarımı kavuşturdum. "Ve bu gidişle baban gerçekten cumhurbaşkanı olacakmış gibi duruyor.Seçmenler onu çok seviyor belli ki." Yüzünü ekşitti.

"Nasıl bir insan olduğunu, neler yaptığını bi bilseler."

Dudağım alayla kıvrıldı."Ben bilmiyorum ki onlar nasıl bilsin?" Dedim iğneleyici bir tavırla.Kaşları çatıldı.

"Ne demek o min?"

"Bana kendin hakkında henüz hiçbir şey anlatmadın.Yani, en yakınında ben varım ama bana bile anlatmıyorsun."

"Henüz vakti değil."

"Öldüğümüzde mi anlatacaksın chan?"

"Seni neden işten erken aldığımı sormayacak mısın?" Ona bakıyor muyum diye yan gözle beni süzerken ona bakmayı reddediyordum.

"Konuyu geçiştirmeseydin sorabilirdim." Aman tanrım.Bana neler oluyor? Chan her şeye rağmen pozitif kalmaya çalışarak söze girdi.

"Jeonginin doğum günü bugün.Ona kutlamak yapmak için buluşmaya gidiyoruz.Ama anlaşılan erken kutlayacağız bugün sağanak yağış bekleniyor çünkü." Aklıma gelen düşünceyle chana döndüm.

"Hediye? Hediye almadık chan? Bana neden önceden haber vermedin?"

"Endişelenme.Ben ona ikimiz adına çok istediği bir şey aldım.Muhtemelen gördükten sonra bizde dahil her şeyi unutacaktır." Güldü.

"Yine de..bana da söyleseydin keşke."

"Görürsün min.Yüzündeki mutluluğu görünce kendin almış gibi sevineceksin."

"Göreceğiz."

"Güven bana.Eğer dert ettiğin konu changbinse onun sevdiği insanın doğum gününde sıkıntı çıkartacağını pek zannetmiyorum." Zihnimdeki sorular dilime, sormam için baskı yapıyordu.

"Grup içerisinde maddi açından senin gibi varlıklı olan bir tek o var." Ona döndüm."Ne iş yapıyor?"

"Üzgünüm.Ama bunu can güvenliği açısından sana söyliyemem." Gözlerim kısıldı."Lütfen bu seferlik beni affet." Arkama yaslanarak sessiz kalmayo tercih ettim.Bir süre sonra bilmediğim bir yere ulaştığımızda gözlerim geldiğimiz yeri karanlık arasında seçmeye çalışıyordu."Kendini zorlama.Nede olsa anlayacaksın girdikten sonra." Arabadan inerek geldiğimiz yere giriş yaptık.Bir süre boyunca yürüdükten sonra yükselmeye başlayan tezahürat sesleri ve aniden açılarak gözümü alan ışıklarla ortama giriş yapmıştık.Yanımdan gür sesli motorlar hışımla geçtiğinde etrafıma bakındım."Motor yarışlarına hoşgeldin!"

Etrafıma bakındım.Tonlarca insan ve koca bir yarış arenası vardı."Hyung!" Sesin geldiği noktaya başımı çevirdim."Gelmişsiniz!" Bir kolunu benim boynuma bir kolunu chanın boynuna atarak ikimize de sıkıca sarıldı."İşleriniz vardır sanıyordum."

Once again,minchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin