Bunun Adı Sevgi

101 17 107
                                    

Bugün bir yaşıma daha basmış bulunmaktayım spdmpdls bu yüzden sizlere güzel bir bölüm atmak istedim

Yakında yazarlığımın birinci senesini de kutlarız çünkü az kaldı ŞSMSŞLS

Çok uzatmak istemiyorum sadece hala benimleyseniz sizlere çok teşekkürlerimi sunuyorum varlığınız ve bana desteğiniz benim için en güzel doğum günü hediyesi

Niye bekliyoruz o zaman iyi okumalae brownielerrrr

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın

🎂

Araba durdu.Durur durmaz ikimizde arabadan konuşmadan indik.Bizimkiler hala changbinin evinde olmalıydı.Kapıyı açtığımızda ortamda neşeli bir hava vardı ancak bu neşe chan ve benim için henüz yoktu."Chan Hyung!" Jeonginin neşeli sesi odayı doldururken koşar adımlarla chana sarıldı.Chan ona içtenlikle sarılamamıştı bile ancak umursamadan yavaş yavaş herkesin oturduğu koltuklarda yerini buldu.

Ve evet

Herkes birbirine bakıyordu çünkü bir tuhaflığın döndüğünü sezmişlerdi."Ah changbin-ah."Changbin merakla ona döndüğünde chan gülümsedi."Lisede oynadığımız bir oyun vardı hatırlıyor musun?" Kaşları çatıldı."Neydi onun adı?"

"Shot ruleti mi?"

"Tam üstüne bastın!" Kollarını başının arkasında birleştirdi."Bizimkilerle de oynayalım mı? Eğleniriz."

"Yani..Aramızdaki küçüklerde var chan-"

"Jeongin mi? Eh be oğlum o artık yirmi üç yaşında!"

"Nasıl bir oyundan bahsediyoruz?" İşin içine hyunjinde dahil olduğunda chan gülümsedi."İçkili olduğu kesin orasını geç."

"Sanki beş dakikada sarhoş olmayacakmışsın gibi." Seungminin kışkırtması üzerine ona ölümcül bir bakış attı hyunjin.

"Var mısın iddiasına?" Serçe parmağını seungmine uzattı.

"Ölüme kadar."

"Dört kişiyiz? Beyler?" Chan, felix ve jeongine baktı.

"Hyung?" Jeongin felixden onay bekliyordu ancak felix bu işte bir terslik olduğunun açıkça farkındaydı.

"Ben yokum."

"İyi ben oynuyorum." Felix şaşkınlıkla jeongine bakarken chan ondan önce davranarak söze atladı.

"Büyüyor.Changbin-ah içkiler!" Felix hariç herkes neşeli bir şekilde orta sehpanın etrafına dizildiğinde changbin oyunun kurallarını açıklamaya başladı.

"Biz şu şekilde oynuyoruz.Bu rulet çarkında farklı içkiler ya da hangi içkiden ne kadar shot atmanızı gerektiğini söyleyen kağıtlar var.Bakın bazı bardaklarda birden fazla küçük kağıt var.Eğer o bardaklardan birisine denk gelirseniz o kağıtlar arasından birisini çekiyorsunuz.Ne çıkarsa da yapmak zorundasınız.Kim en geç sarhoş olursa o kazanıyor anlaşılmayan bir şey var mı?" Herkes onay verdiğinde changbinden başlayarak sırayal oyunu oynamaya başladık.

"Ahh changbin ah!"

"Chan!

"İç! İç! İç! İç!"

"Hadi jeongin!"

Neredeyse bütün oyun boyunca bu sesler kulağımda çınlamıştı.Felixde benim gibi tiksinircesine bu oyunu izliyordu.Bir yandan da bendeki sorunu çözmeye çalışıyor olsa gerek bakışları chanla benim aramda mekik dokuyordu.İşin sonucunda oldukça şanslıydım çünkü ya hafif içkilere denk geliyor ya da boş kağıt çıkartarak turu içmeden tamamlıyordum.

Once again,minchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin