Helloo efeniim
Nasılsınız öncelikle sınavlara girenler nasıl?
Lgsye ve yksye girmiş ya da girecek arkadaşlar nasıl :)
Bu bölümde benden size sınav hediyesi olsun
İyi okumlarrrrrrr
Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın <3
⏳
Daha fazla oyalanmanın anlamı yok.
Artık harekete geçme zamanı.
Jisung jack bang'in çalışanlarındandı.Belki tehtitti belkide suikast.Ben sadece bu olayın örtülmesini artık istemiyorum."Jack bang.." bilgisayarımda manşetlere bakmaya devam ediyordum.Şuana kadar öğrendiğim şeyler oldukça kısıtlıydı.
Jack bang seneler önce başkanlık adaylığına adını yerleştirmiş,bir şekilde halkın sevgisini kazananmıştı.Ancak seçimlerinin belirli dönemlerinde şirketlerine çokça alım yapıldığı,bir o kadar da çalışanın kovulduğu fark edilmiş ancak ihanet adı altında kendini her zaman üste çıkarmıştı.Burdaki temel sorun şuydu:
O çalışanların hiç birinden bir daha haber alınamamıştı
Ama öldüklerine dair kesin kanıtlarda yoktu.Sadece haber manşetleri ve çalışan fotoğrafları.Onun dışında hepsi bir anda ortadan farklı sebeplerden kaybolmuş, bu olaylarında üzerleri örtülmüştü."jack bang.Jack bang.Ja-"
Duraksadım.
Bu isim..
Şimdi hatırlıyorum.Bu olayı nasıl unutabilirdim?Bu ismi çok yakın bir zamanda tekrar duyduğuma kesinlikle eminim.
"Jack!" düşünebilirsin!?"
"Bay Bang.Gittiler efendim.Arzu ederseniz çıkabilirsiniz."
"Hayır.." ağzımdan çıkan tek şey buydu."Hayır." Bunu nasıl olurda ilk seferde anlayamazdım? İlk ip ucu aslında burnumun dibindeymiş.Kendimi bir anda o kadar dağıtmıştım ki olaydan tamamen kopuvermiştim.
"Kimden kaçıyoruz?"
"Babamdan."
"Neden kaçıyoruz?" Arkasını döndü ve dışarı çıkmıştı."chan?"
"Anlatacağım.Ama zamanı değil."
Babasından.
Babasının adı jack.İsmi ve namı yürümüş bir adam.Hatta öyle ki bir hastanenin morguna elini kolunu sallaya sallaya girecek kadar..
Manşetler aklımda bir bir canlandı
"Jack Bang'ın istismar ve şiddet şüpheleri!"
"Jack Bang'ın oğluna ne oldu?"
"JBCF Vakfının Yöneticisi Jack Bang'ın Oğlu neden artık kameralar önünde değil?"
"Şiddet şüpheleri!"
"Kahretsin!" Parmaklarımı saçlarıma geçirdim."Tanrım nasıl anlamam!?"
En başta o gün anlamalıydım.
Parçalar yavaş yavaş oturuyor ve gerçeği gösteriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Once again,minchan
Fanfiction‼️+🔞MİNCHAN+🔞‼️ Minho, hayatında büyük önem taşıyan arkadaşının ölmesiyle hiç beklenmedik bir sürecin içerisinde bulur kendini. Tanımadığı bir adamın bir anda hayatına girmesiyle yaşadığı şeyleri sorgulamaya başlar ve tesadüf sanılan gerçekler ard...