Ben Buradayım

173 16 37
                                    

(M)

(Chan)

Kıyafetlerim bedenimden bir bir ayrıldı.Sıcak avuçları karnım ve göğsüm arasında gidip geliyordu.Bunun nedeni şehvetle başlattığım öpüşmeydi.Bütün duygularım birbirine karışmıştı.

Benim için artık bunun dönüşü yoktu.

Dudaklarımızın arasındaki yarışı kazanmaya çalışıyordu.Dış dünyadan tamamen kopmuş ve kendimi bu zehrin kollarına bırakmıştım.Dişleri arada bir dudaklarımı arasına alıyor parçalarcasına çekiştirerek geri bırakıyordu.Ellerimin altındaki teni benimkine alenen sıcacıktı.Elim omuzlarından başlayarak sırtına oradan beline daha sonra aşağılarak doğru ilerliyor,değdiği her noktayı keşfetmeden bırakmıyordu.Sadece çamaşırlarla durduğumuz bu manzarada sırtı tamamiyle büyük akvaryumun camına yaslıydı.Benimle onun arasında o kadar sıkışıyordu ki öpüşmenin arasında çıkardığı ufak mırıltıları duyabiliyordum.

Oda kapkaranlıktı.Sadece ben o ve akvaryumun odayı çok az aydınlatan mavimsi ışığı odanın Sessizliğinde üç kişiydik.Sadece bizim seslerimiz duyuluyordu.Ellerini, doladığı ensemden yukarı çıkarak beni kendine daha sıkı bastırmış ardından hızlanmıştı.Başımı usulca eğerek dudaklarına kapanmış ve dilimi kabul etmesi için esir ettiğim dudaklarına baskı uygulamıştım.Başını benim aksi yönüme eğerek dilimi kabul ettiğindeyse öpüşme daha da kalp çarpıtan bir hal almıştı.Sesler oda da yankılanıyordu.Öpüşlerim sertleşti."Ihmmh." Dudaklarından tatmin edici nidalar dökülürken bense ecel terleri döküyordum."Aghm." Dudaklarımı dudaklarından hızlıca çektim.

Baygın gözlerini ve sarsılmış bedenini sanat eserimmiş gibi baştan aşağı süzdüm.Bedeninin her bir hattı itinayla işlenmiş gibiydi.Kusursuz ve pürüzsüz.Ona iyice yaklaşarak fısıldadım."Birazdan başına gelecekleri biliyorsun değil mi? Eğer-" elini dudaklarıma bastırdı.

"Şşh." Parmakları dudaklarımda durdu."Sadece yap chan." İçimden bir seste öyle söylüyordu.Ellerimi beline yerleştirdim ve aşağı doğru indim.Parmaklarım çamaşırını teninden ayırarak tamamiyle bedeninden söküp attı.Nefesim kesilmişti.Ellerimi kalçalarına atarak bedenini bedenime bastırdım ve dudaklarımı boynuna gömdüm.

Ellerim, altındaki dolgun kalçaları sıkarken dudaklarım yavaşça bedeninde ilerliyordu.Teninde, dudaklarımın arasına kıstırarak ufak öpücükler ve ıslaklıklar bırakıyordum.Alkolün de etkisiyle tamamen olmasa da kendini fazlasıyla salmıştı.Kasıklarımda hissettiğim baskıyla ister istemez gülümsemiştim."Daha işim sevişme kısmındaydık oysaki." Eli yavaşça aşağı doğru inerek tahmin ettiğim noktaya doğru hızla yöneldiğinde el bileğinde tutarak onu durdurdum.Kulağına eğildim."Tehlikeli sularda yüzüyorsun.Dikkatli ol." Avcuna kısa süreli bir öpücük bırakırken bir yandan bana alttan alttan bakmasına şahitlik ediyordum.Mehlül mehlül bakıyordu.

"Kolumu..bırak." Karşımda nazlanan ufak bir çocuk duruyordu sanki.

"Sen alkol aldığında amma savunmasız oluyorsun.Sana bu şekilde zarar verebilirler."

"Haaa...senin gibi insanlar mı?" İçimde derin bir huzursuzluk oluştu.

"Nasıl..benim gibi insanlar derken?" Dudakları yukarı kıvrıldı.Bakışlarıyla uzun uzun süzdü beni.Yukarıdan aşağıya kadar buna her zerrem dahildi.

"Bana arkadaşıma ne olduğunu bulmam konusunda yardım edecektin!"

"Konudan konuya atlıyorsun ilk dediğim soruya cevap ver."

Once again,minchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin