Şarkının Sözlerini Dinle

124 15 9
                                    

Selooo hehehe

Çok güzel bir bölüm yazmışke

İyi okumalae oy vermeyi unutmayınnn

"BU KAPIYI AÇ!"

"Jack!" Kısa süreli bir sessizlik oluştu."Benim oğlumun bu rezalet yere girdiğini nasıl düşünebilirsin!?" Tekrardan bir sessizlik oluşmuş  ama bu gereğinden uzun sürmüştü.Kapı birden açıldığında chanın kolları bana sıkıca dolandı.

"Bay Bang." Gözlerimi açtım."Gittiler efendim.Arzu ederseniz çıkabilirsiniz."

Derin bir nefes verdi "Tamam..sakinleşince geleceğim."

"Peki efendim nasıl isterseniz." Bedeni benden ayrıldı.

"Bir anda seni buraya çektiğim için özür dilerim."

"Kimden kaçıyoruz?"

"Babamdan."

"Neden kaçıyoruz?" Arkasını döndü ve dışarı çıktı."chan?"

"Anlatacağım.Ama zamanı değil." Görevlilere doğru ilerledi."İşten kovulma olasılığınızın olduğunu bilmenize rağmen beni koruduğunuz için teşekkür ederim.Size borçluyum."

"Asıl bizi şu ana kadar yaptığınız iyiliklerle koruduğunuz için biz teşekkür ederiz.Bizim yaptığımız sizinkilerin yanında bir hiç" chan görevlilerin karşısında saygıyla eğildi.Aynı karşılığı aldığında tekrar teşekkür etmiş ve gülümseyerek tekrar olduğum yere doğru ilerlemişti."Sanırım bu seferlik bu kadar yeter.Ayrıca üstündeki çok güzdl gözüküyor ve bunun için kimsenin fikrine ihtiyacında yok.Ne giysen yakışır."

"Hyung-nim." Arkasını dönerek bizden oldukça küçük olan çalışana baktı."Babanız sizi her yerde arıyor olabilir.Sizi en iyisi mağazamızın yanındaki acil çıkıştan çıkartalım."

"İnce düşünceniz için Teşekkürler.Çok sevinirim"

Bir süre daha mağazalarda dolaştıktan sonra paketleri alarak görevli çocuğun söylediği gibi acil çıkış kapısından otoparka gitmiş ve oradan çıkış yapmıştık.Arabada olduğumuz süre boyunca fazla konuşmamış sadece radyoda çalan şarkıya kulak vermiştik."Şarkı çok güzelmiş."

(Y/N:Medyadaki Şarkıyı bu noktada açabilirsiniz)

Bu farklı bir yer , farklı bir zaman
Ama benim aşkım doğru
Rüzgarda esip geçen kokunla bile
Biliyorum ki bu sensin...

"Beğendim." Şarkının sesini yükseltti ve ardından camları açtı.

Ama ben bilmiyorum
Sen ne zamandır kalbimde yaşıyorsun?
Ben bilmiyorum
Seni gördüğümde kalbimin çarpmasının nedenini.

"Yağmur yağıyor.Yaz gelmiyor mu?"

"Nisan yağmurları bunlar.Bahar yağmurları yani."Konuşurken arkadan da şarkı devam ediyordu.

Sevgilim bana bakabilir misin?
Beni hala seviyor musun?
Sevgilim gözlerime bak ve söyle bana..

"Aşkla tamamen dolu bir kalp saklanmaz." Diye tamamladım şarkıyı."Benim senin yanında olduğum gerçeğini sakın unutma."

Once again,minchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin