İyi okumalar brownieler<3
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınn
⏳
Gün 1
Eğer bunu okuyorsan amacıma varmışım demektir...
Sarhoş olduğum gece sebepsiz yere ayaklandığımda kendimi hiç tanımadığım bir odada buldum.Bacaklarım, isteğim dışında girdiğim bu ilişkinin acısıyla zorluka yere basarken şans eseri Park Junwoon'un odasında, masanın üstünde bir takım belgelerle karşılaştım.Not tuttuğu bir defteri vardı.İçinde beni dehşete sokan bilgiler yazılıydı.İşte o gece Park Junwoon'un Jack Bang'ın adamı olduğunu kanıtlayan tüm belgeler önümdeydi.Bir bir fotoğraflarını çektim.Tek bir hedefim var o da bu evden bulabildiğim kadar kanıt bularak topuklamak.Eğer junwoon olayı çakmazsa çok yakın zamanda onunda işi bitecek.Çektiğim tüm fotoğraf ve videoları poşetin içindeki flash belleğe kaydedeceğim.O akşam beni iradem dışında ilişkiye soktuğunu mahkemede göstereceğim.Herkes öğrenecek.
Gün 2
Bang chan hyung özür dilerim ancak o evden ayrılmam gerekiyordu.Park Juwoon'u buluştuğumuz bir günün akşamı telefonda konuşurken duyduğumdan beri ondan şüpheleniyordum ve herkesin iyiliği için kanıt toplamak zorundaydım.Başıma gelecekleri az buçuk tahmin edebiliyorum ancak sevdiğim hiç kimsenin zarar görmesini de istemiyorum.Bu yüzden izninle kendimi riske atacağım.Juwoon'a saf rolü keseceğim ancak fark etmesi an meselesi.Kanıtları topladığımda koşarak eve geleceğim.
Gün 2 / ikinci not
O evde yokken kamerasıyla çekmiş olduğu tüm illegal fotoğraf ve videoları flash belleğe attım.Birde bir kaç belgenin çıktısını çıkartıp orjinalleriyle yerini değiştirdim.Orjinal belgeler artık bana ait.Bu akşam son bir rötuş için bugün yeni keşfettiğim odasına gireceğim.O odada ben uyuduğumda bir şeyler karıştırıyor.Bu akşma öğreneceğim.
Gün 3
Büyük bir hataya düştüm..
Dün akşam bana pusu kurduğunun farkında bile değildim.Bana enjekte ettiği şey her neyse sersemlememe neden oldu.Canım çok yanıyor. Her şeyi anladı.Gene başarısız oldum..
Dün akşam o odaya gizlice girdiğimde oranın beklediğim gibi bir oda olmadığını fark ettim.Ancak geç kalmıştım.Juwoon beni yakaladı.Boynumdan içer batırdığı iğne neydi bilmiyorum ancak sarhoşluktan bile öte bir şeydi bu.Beni sabaha kadar uyutmadan dövdü.O kadar şiddetli vurdu ki yere düştüğümde bulunduğumuz o odanın aslında işkence odasından farksız olduğunh anladım.İşte buydu.Hala iyileşmemişti.Hala ve hala insanlara orda eziyet ediyordu.Eski anılarımdaki insanlar gibi davrandı bana.Onlar gibi bedenime yaptığı her şeyi izinsiz yaptı.Sabah kalktığımda bedenimin herbir noktası morluklarla kaplıydı.
Yüzümde dahil olmak üzere..
Gün 4
Bu notları ondan gizli yazıyorum.
Canım artık çok fazla yanıyor.Eğer böyle devam ederse dayanamayacağım.En az acıtan dayağın kemer olduğunu hatırlıyorum.Bana verdiği şey muhtemelen uyuşturucundan başka bir şey değil.Zihnim bulanıyor,hatırlayamıyorum.Zaten yapma nedeni de bu olsa gerek.Kimden yardım istemeliyim ne yapmalıyım bilmiyorum.Erişebilceğim kimsem yok çünkü telefonsuz, bir oda da kısılmış durumdaydım.Belgeleri ve kanıtları fark etmesi an meselesi.Bu olmadan buradan çıkmanın bir yolunu bulmalıyım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Once again,minchan
Fanfiction‼️+🔞MİNCHAN+🔞‼️ Minho, hayatında büyük önem taşıyan arkadaşının ölmesiyle hiç beklenmedik bir sürecin içerisinde bulur kendini. Tanımadığı bir adamın bir anda hayatına girmesiyle yaşadığı şeyleri sorgulamaya başlar ve tesadüf sanılan gerçekler ard...