Helloo eğleniyor muyuuuz KSKPDLDD
NASIL GİDİOMedyayı gördünüz mü? (Üsteki fotoğraf)
Ne düşünüyonuz?
Valla yyazacak bir şey bulamadım efenim sizi çok seviyorum ĞEKPDMD
İyi okumlar dilerim <3
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınn öptüm siziiii⏳
"Rahatladın mı?" Saçlarımı havluyla kurutarak yatağa doğru ilerlerken onu onaylamam için başımı salladım."Duşu kastetmediğimi iyi biliyorsun.Sırıtarak havluyu bir kenara fırlatmış ve yatağa uzanmıştım.Bedenimi gevşeterek yatağın yumuşak dokusuna kendimi bıraktım.Bir süre bu güzel duygunun tadına varmak beni rahatlatmıştı."Anlaşılan birileri gerçekten rahatlamış."
"Chan."
"Hım?"
"Ağzının ortasına çarpmamı mı istiyorsun?" Gülerek dudağına hayali bir fermuar çekti.Yavaşça soluma dönerek çıplak kalan göğsüne sarıldım.Parmaklarımı açıkta kalan karının üzerinde gezdirmeye başladım.Hayal gibiydi."Bu karın kasları için ne kadar çalıştın?"
"Annem küçükken beni zorla spora yollardı daha sağlıklı ve zinde olmam için.O zamanlar bundan nefret ederdim tabi ama şuan iyi ki yapmış diyorum.Ona teşekkür edeceğim tek konu bu olabilir.O yaşımdan bu yaşıma spor salonuna gitmiyorsam bile evde tek başıma spor yapar yapar dururum.Biraz genlerimizle de alakası var tabi orası ayrı."
"Koreli değil misin? O nasıl oluyor?"
"Yarı koreli yarı avusturalyalıyım ben.Nasıl olduğunu bana da sorma çok zor bir hikaye." Yüzümde içten bir gülümseme oluştu.
"Senin hakkında, ağzından cımbızla aldığım bir gerçek daha."
"Sana hakkımda anlatmadığım çok şey olduğunu biliyorum ve bunun için özür dilerim.Ama öyle dertlerin vardı ki üzerine benim sıkıntılarımı da eklemek istemedim.Ne kadar sakin bir hayatım varmış gibi gözükse de aslında hiç öyle olmadı.Hazır olduğun zamanı beklemek istedim.Kaldırabilceğin, daha sakin kafada olduğun zamanı.Ne de olsa geçmiş gitmiş diye düşündüm." O böyle anlattıkça meraklanmamak elde değildi.
"Peki şuan zamanı mı? Bana her şeyi anlatacak mısın? Hazır olduğumu düşünüyor musun?" Başını ağır ağır salladı."Sen benim bütün dertlerimi dinledin.Dinleyici olma sırası artık bende."
Anlatmak için kendini hazırladı.Yatağın içerisine doğru sinerek yüzünü yüzümün hizasına getirdi.Bir süre düşündü.Meraklı gözlerle onu beklerken sonunda sessizliği bozarak dudaklarını araladı."Ben bu ailenin tek çocuğu değildim." Kaşlarım bu beklenmedik cümle karşısında istemsizce çatıldı.
"-dim..derken?"
"Aslına bakarsan biz oldukça kalabalık bir aileydik.Bir sürü kız ve erkek kardeşim vardı.Çok mutlu bir aileydik.Herkes evden neşeyle çıkar neşeyle gelirdi.Babam yine o zamanlar başkanlık adaylığına çıkıyordu.Amacı konumunu yükselktmekti.Evet çok bilindik ve milyarder bir iş adamıydı ama bulunduğu konumu her geçen gün daha da yükseltmek istiyordu.Annem babamla evlenmeden önce onun kötü alışkanlıkları olduğunu ama bıraktığını söylemişti.Ben bu durumun farkındaydım ama küçük olduğum için evde kimseye sözüm geçmezdi."
"Hiçbir insanın alışkanlıkları evlendikten sonra değişmez.Sadece bastırılabilir" Beni onayladı."Annen bunun nasıl senelerce farkında olamaz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Once again,minchan
Fanfiction‼️+🔞MİNCHAN+🔞‼️ Minho, hayatında büyük önem taşıyan arkadaşının ölmesiyle hiç beklenmedik bir sürecin içerisinde bulur kendini. Tanımadığı bir adamın bir anda hayatına girmesiyle yaşadığı şeyleri sorgulamaya başlar ve tesadüf sanılan gerçekler ard...