Była już godzina kolacji, a Lina dalej siedziała przy notatkach. Miała masę pomysłów, a jak już zasiadała do czegoś to stara się dokończyć. Tak było i tym razem, chciała ustalić jaki projekt będzie robić. Z kalkulacji i selekcji zostało jej dwa tematy, które mogłaby zrealizować.
Nagle rozległo się pukanie, a potem ktoś wszedł.
- Lina! Jesteś tu? - To była Natalie, która wparowała jej do pokoju.
- Jestem, jestem. - Dziewczyna z oporem podniosła się z biurka i zobaczyła swoją przyjaciółkę z talerzem spagetti.
- Co ty robisz? Pisałam do Ciebie i dzwoniła, a ty jakbyś zapadła się pod ziemię.
- A przepraszam - westchnęła ciężko Lina. - Zasiedziałam się nad projektem na studia, a telefon ładował się w drugim pokoju.
- Przyniosłam ci kolację - podała jej talerz i sztućce.
- Jesteś niesamowita, na prawdę dziękuję.
Natalie już chciała wyjść. Też miała kilka rzeczy do ogarnięcia.
- Czekaj - zatrzymała ją. - Muszę Ci powiedzieć, co odwaliłam cudownego.
- O kurde, słucham w takim razie. - Natalie usiadła od razu na kanapie, kiedy wyczuła sarkazm przyjaciółki.
- Poszłam powęszyć do Barnesa - odparła. - Nic ciekawego nie znalazłam, ale zauważyłam, że nie ma żadnych rzeczy osobistych.
- A to tak... Zabraliśmy go z plecakiem. No i co dalej?
- Przyłapał mnie...
- Jak to przyłapał?
- No nagle się zjawił jak jakiś pieprzony ninja.
- Nie chcę Cię martwić, ale całkiem blisko mu do ninji. - Natalie skrzywiła się. - No I co dalej?
- Musiałam grać...
- O Boże, już słyszę ten twój ton głosu i boję się co powiesz.
- Oj i jest czego... Powiedziałam mu, że przyszłam go przeprosić, że na niego nakrzyczałam wczoraj.
Natalie wybuchnęła śmiechem.
- Tego to się nie spodziewałam. Żeby grać taką uległą. Hahahaha.
- Nie denerwuj mnie. On teraz sobie pewnie myśli, że się zaprzyjaźnimy.
- Oj, Lina. Ty to tajną agentką zdecydowanie nie będziesz...
______________________
Możecie pisać co chcielibyście, żeby się wydarzyło!!!
CZYTASZ
Frozen Hearts I,II &III| Bucky Barnes
FanfictionPART I |Lina, córka Tony'ego Starka, wprowadza się do Avengers Tower, gdzie jej sąsiadem staje się Bucky Barnes. Ich relacja szybko staje się skomplikowana - raz są wobec siebie obojętni, innym razem nie mogą się znieść, a ich wzajemne uczucia są co...