Son 2 bölümdeyiz gençler
Bu gece de Tamer için yakıyoruz...
Adele-Someone Like You bu bölümün şarkısı :)
---------------------
Öykü ve Tamer, mutfaktaki tutkulu anların ardından el ele yatak odasına doğru ilerlediler. Oda, hafifçe kararan akşamın son ışıklarıyla doluydu, perdeler rüzgarda hafifçe uçuşuyordu. İkisi de, birbirlerine olan arzularını ve aşklarını yeniden keşfetmenin heyecanı içindeydi.
Öykü Tamer'i seviyordu, her zaman da sevmişti. Ve onu arzuluyordu. İçinden bir ses yine aynı hataya düşemezsin dese de Tamer kollarını açıp boğuk bir sesle
"Yanıma gel sevgilim. Sana söz veriyorum, bugünden sonra benim hakkımda şüphe duymana izin vermeyeceğim" diye fısıldadı.
Öykü bir anlık kararsızlıktan sonra genç adamın kollarının arasındaydı.
Tamer Öykü'nün hamilelikle daha da büyümüş olan meme başlarında gezdirirken "Evet" diye fısıldadı Öykü.
Öykü'nün sesini duyan Tamer gülümsemekle yetindi. Karısı hamileydi ve onu incitmemeliydi. Öykü'yü kucağına alıp üzerine çıkarmıştı Tamer. O an Öykü küçük bir çığlık attı.
"Küçük bezelyemize bir zarar gelsin istemeyiz değil mi?"
Öykü Tamerin üzerine çıkmış bacaklarının arasında sertliği hissederken bunu ne kadar özlediğini fark etti. Onu yavaş yavaş içine alırken, Tamer ellerini geriye doğru uzatmış yatağın başlığına tutunuyordu. Öykü dilediği gibi içine alıyordu sevgilisini
"Lütfen durma"
Bunu ikisi de içinden geçirmişti.
O an duramazlardı. Artık hiçbir şey eskisi gibi de olmayacaktı.
Öykü "Beni seviyor musun?" diye sordu.
Tamer'in gözleri kapalıydı. Bu soru karşısında şaşkınlıkla gözlerini açtı. "Tanrı aşkına! Bütün bunların ne demek olduğunu sanıyorsun?"
Öykü hareket etmeyi kesti. Tamer Öykü'nün beline sarılarak yerinde doğruldu. Oda karanlık olmasına rağmen Öykü'nün gözlerinde yaşlarla ona baktığını gördü.
Öykü içinden kendine küfrediyordu. "Lanet olası hamilelik hormonları" Bu nasıl bir soruydu ki böyle. Tam yerinde sormuştu. Tamer onun içindeyken!
Tamer "Bana öyle bakma. Lütfen ağlama" derken sesi yalvarıyordu. Öykü'ye belinden sarılarak onu öpücüklere boğdu.
Tamer hala ona sevdiğini söylememişti.
"Öykü bebeğim lütfen ağlama. Bu kadar çabuk söylemeyi düşünmüyordum"
Öykü bu cümleyi idrak etmeye çalışırken gözyaşları Tamer'in omuzlarına dökülüyordu. Öykü anladığında "Ne?" dedi.
"Seni seviyorum şeftalim"
Öykü gözyaşları arasında kahkahalarla gülerken "Ne zaman söylemeyi planlıyordun ki! Ben yaşlı nine olduğumda mı?"
"Şşş" diyerek Tamer onu tekrar susturmuştu. Yavaşça geriye doğru Öykü'yü yatağa bastırdı.
"İşte bu"
Tenlerinin birleşmesi, aralarındaki tutkuyu daha da alevlendirdi. Sevişmeleri, hem özlemle dolu hem de kırılgan bir barışın simgesi gibiydi.
Öykü parmaklarını adeta Tamer'in sırtına geçirmişti. Tamer seri hareketlerle Öykü'nün içinde gelip giderken genç kadın büyük bir coşkuyla doyuma ulaşmıştı. Tamer'in bedeni de arzuyla sarsılmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk sözleşmesi
Romance"Bu konuşmanın nereye gideceğini biliyor musun?" Öykü büyük bir yutkunmayla cevap verdi. Tamer kırık bir gülüş gönderdi kadına bütün kasları gergin ve hazırdı, onu istiyordu. "Bana nasıl güvenebiliyorsun, benim iyi biri olduğumu nereden...