MAY THE 4TH BE WITH YOU

36.3K 258 17
                                    


Merhaba arkadaşlar bugün Star Wars günü ve bu seri benim hayranı olduğum tek film serisidir. 

İzleyin izlettirin efendim :) :)

Aşağıda bilmeyenler için Yıldız Savaşları serisi hakkında küçük bir bilgi sunulmaktadır. 

Güç sizinle olsun!!!

-----------

STAR WARS (yıldız savaşları) hayranlarının Star Wars kültürünü ve filmi anmak için gayri resmi olarak tatil ilan ettikleri gündür.

filmde fenomen haline gelmiş " May the force be with you- Güç seninle olsun" repliğinin okunuşuyla ilgili yapılan kelime oyunu dolayısıyla (May the fourth be with you ) Star Wars günü olarak kabul edildi. (Luke skywalker günü olarak da bilinir.)

Luke Skywalker, Yıldız Savaşları filminde yer alan Mark Hamill tarafından canlandırılmış kurgu bir karakteri. Jedi Şövalyesi Anakin Skywalker ile Naboo Senatörü Padme Amidala'nın oğlu, Leia Organa Solo'nun ikiz kardeşi, Mara Jade Skywalker'ın eşi ve Ben Solo'nun dayısıdır. Skywalker pek çok ünlüden daha ünlü bir pilot, lider ve efsanevi jedi olmuştur. Skywalker, İlk Ölüm Yıldızı'nı yok etmiş; İmparator Palpatine'i öldüren Darth Vader'i kurtarmayı başarıp Galaktik İmparatorluk'u devirmiş Asi Birliği'nin büyük kahramanı haline gelmiştir. Bir süre sonra general rütbesine terfi edip. Yeni Cumhuriyet'te sözü geçen bir üye ve önemli bir Jedi Efendisi olduktan sonra ordudan ayrılmayı uygun bulmuştur.

Jedi efendileri Obi-Wan Kenobi ve Yoda gibi Güç'ün yolunda eğitmen olarak ilerledi. Luke bir asker olarak yaşantısını sonsuza kadar kapattı ve Jedi Praxeum ile Yeni Jedi Düzenini meydana getirerek, yeni cumhuriyete koruyucu ve barışın bekçisi olarak hizmet etti. Jedi Mara Jade ile evliliğinden bir oğlan çocuk sahibi oldu Obi-wan Kenobi'yi onurlandırmak üzere Ben Skywalker adını verdi. Luke bir süre sonra resmi istek üzerine jedi düzeninin en yüksek dereceli Büyük Jedi Efendisi olmuştur.

 Luke bir süre sonra resmi istek üzerine jedi düzeninin en yüksek dereceli Büyük Jedi Efendisi olmuştur

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


referans: https://tr.wikipedia.org/wiki/Luke_Skywalker

Aşk sözleşmesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin