Tamer Islahat Planı şu an itibariyle Devreye girmiştir!

32.1K 1.1K 40
                                    


Arkadaşlar selamlar saat 02.52 ve ben uyumak yerine sizlere bir bölüm hazırladım :) :) 

Umarım keyif alırsınız. Lütfen oy vermeyi yorum yazmayı ihmal etmeyin. 

Hepinizi kucaklıyorum. 

xoxo

**Bölümde bahsedilen Versace elbiseyi görsellerde görebilirsiniz. 

Ayrıca bu bölümün şarkısı Beyonce: Haunted**

-----------------

Kapı eşiğinde duran Murat boğazını temizleyerek Merhaba dedi. 

Öykü kapıya koşarken göğsündeki sevinç çığlığını yitirmişti. Kapının ardından bir kenara çekilip onun içeri geçmesi için kapıyı araladı. İçinde mantıksız ve kontrol edilemez bir öfke parlamıştı. Bu adam Tamer'in en yakın arkadaşıydı ve Tamer'den ona haber getirmek için geldiği belliydi. 

Aslında onu içeri davet etmemesi en mantıklı hareket olacaktı ancak bunun yerine Tamer'den haber almak için yanıp tutuşuyordu. Murat genç kadının yüzünde kabaran öfkeyi görünce birdenbire durdu. 

"Öykü onu beklediğini biliyorum, şu anda burada olması için her şeyi yapardım." 

Öykü ona sanki bir hiçmiş gibi bakıyordu. Oturma odasına geçip köşedeki kolçaklı deri sandalyelerden birine rahatsızca oturdu. Öykü adamın yüzüne baktığında olanlardan dolayı üzgün olduğunu görebiliyordu. Genç adamın gözlerinde Tamer'de göremediği o hüznü dürüstlüğü okuyabiliyordu. Hiç ses çıkarmadan yüzüne bakmaya devam etti. 

"Nasılsın" 

Bu soruya şaşırmış olan Öykü onunla hiçbir samimiyeti olmamasına karşın evine gelmesini yadırgamıştı açıkçası. Bir de üstüne ona gelmiş Tamer'in terk etmesinin üzerinden tam yirmi dört saat geçmemişken nasılsın diyordu. 

"Sen kimsin de bana bu soruyu soruyorsun" 

Öykü Murat ile düğünde tanışmıştı. Murat Tamer'in nikâh şahidiydi. Onunla sohbet etmişler, dans etmişlerdi. Murat Tamer ile hemen aynı boylara sahipti. Ancak Murat'ın yanında Tamer daha yapılı duruyordu. Öykü nereye, kime baksa Tamer'i karşılaştırıyordu. Bu hiç uygun bir davranış değildi. 

"Tamer Amerika'ya gitti"

"Aa öyle mi? Ben de düğünümün üçüncü günü kendi evime dönme kararı almıştım halbuki." 

"Öykü ister beni dinle ister dinleme ancak Tamer benim en yakın arkadaşım ve onun için en iyisinin sen olduğunu biliyorum. Sadece bu nedenle geldim." 

"Neyin en iyisi ha? Onun triplerini çekecek, aldatmasına göz yumacak, üstüne üstelik bir de onun dediği gibi yaşayacak bir kadın mı bu mu onun için en yiisi olan"

 "Senin o evi terkederken neelr yaptığını biliyorum. Bu zamana kadar hiçbir kadın ona bu kadar karşı gelmemişti. 

"Sana güvenimyorum Murat. Senden çok güvenilir bir arkadaş olacağını sanmıyorum." 

"Bana güvenip güvenmemen önemli değil. İster inan ister inanma ama benim derdim Tamer ve o adamın bu halde dağılmasına göz yummayacağım. Seni ilk günden terk etmiş olması sana karşı duygularının olduğunu gösterir. Keza senin de şu halinle ondan kalır yanın yok" derken Öykü'yü baştan aşağı dağınık, gözleri şişmiş haline dikkat çekiyordu. 

"Tamam seni anlamaya çalışıyorum ancak eğer bu lanet olası sorunlu adama değer veriyorsan bu sorunu bir an önce çözmeliyiz." Murat'ın sesi gittikçe yükseliyordu. 

Aşk sözleşmesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin