Arkadaşlar, öncelikle iyilik güzellik dolu mesajlarınız beni çok mutlu etti. Mesaj atan, yorum yazan herkese çok çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız. bu bölümde uzun olmasa dahi arayı çok uzatmak istemedim bu nedenle kısa da olsa sizlerle bir bölüm paylaşmak istedim.
İyi ki wattpad gibi muhteşem bir sanal ortamda birlikteyiz.
Yaptığım kaza sonucu maddi hasardan çok, yaşadığıma, sevdiklerimle hala birlikte olduğuma ve daha güzel günlerin beni beklediğine inanarak Allah'a şükrediyorum. Umarım hep birlikte daha güzel günler görüp bol kahkaha dolu anılar biriktiririz.
Hepinizi çokkk seviyorum. Anlayışınız için şimdiden teşekkür ederim.
xoxo:):)
Müzik: PS I love you filmi eşliğinde James Blunt: Same Mistake
----------------------
Öykü Tamer'den gelen mesajı okumuş ancak cevap yazmamıştı. Ona ne diyecekti ki iyiyim! Peki, nasıl iyi olabilirdi ki onun dün gece ki samimiyetinden sonra gösterdiği ilgiden sonra onunla yüz yüze gelemezdi. Ona aşkını itiraf etmekten ve karşılık alamamaktan çekiniyordu. Kendini dizginlemeyi öğrenmesi gerekiyordu bu nedenle de onunla arasına ruhsal mesafe koymalıydı. Sadece işlerin olduğundan daha çok karışmasını raydan çıkmasını istemiyordu. Onunla her gün birlikte olamayacağını belirtmesi ya da o her aradığında sahibinden kemik bekleyen köpek gibi koşup gelmeyeceğini bildirmeliydi. Tamam, belki de onun çağırmasını istiyordu ancak Tamer'e dersini de vermeliydi. Telefonunu tekrar masanın üzerine bırakıp işlerine döndüğünde mesaj atmayı unutmuştu bile.
Tamer çalışma odasında elinde telefonuyla deliye dönerken aklına Dilara'yı aramak gelmişti ancak Dilara'nın kendi adına ajanlık yapmayacağını adı gibi biliyordu. Muhtemelen iki taraflı oynayacak Tamer'i Öykü'ye satacaktı. Onun yerine patronluğunu kullanıp Öykü'nün kendisine ulaşmasını sağlayacaktı. Tekrar telefonunu eline aldığında Öykü'nün müdürü Sami Bey'i aradı.
"Alo, Sami Bey"
"Oo merhabalar Tamer Bey nasılsınız? Uzun süredir sesinizi duymuyorduk umarım iyisinizdir?"
"İyiyim iyiyim, ancak işlerin iyi gittiğini düşünmüyorum. Öykü Hanım ile proje hakkında tekrar görüşemedik isteklerimin çizilip çizilmediği konusunda bilgilendirilmedim."
"Aman efendim, Öykü Hanım ile nasıl olur da konuşmazsınız" Sami Bey evli çiftlerin konuşmamış olmasını algılayamamıştı bir an için.
"Öykü Hanım ile bir sorun yoktur umarım."
"Sami Bey bu sizin sorabileceğiniz bir soru değil. Sadece Öykü Hanım'a bugün içerisinde bilgilendirme yapıp yapmayacağını sorarsanız kafi."
"Peki, efendim hemen iletiyorum mesajınızı, iyi günler dilerim efendim."
Tamer telefonu kapattığında rahatlamıştı. Öykü'nün mesajı okuduğunu gördüğü halde cevaplamamış olması canını sıkmıştı. Bulunduğu konumu kullanmak Tamer'e göre değildi ancak Öykü'nün sesini duymak için her şeyi göze alabilirdi. Keyifle Öykü'den gelecek olan telefonu beklemeye koyuldu.
Sami Bey odasından çıkıp hızlı adımlarla Öykü'nün odasının yolunu tuttu. Kapıyı hızla açıp "Öykü, Tamer Beyin projesini hala tamamlamadın mı sen?"
"Onun üzerinde çalışıyorum ne oldu ki?"
"Yenice eşin aradı ve senden bugün içerisinde bilgilendirme almak istediğini üzerine basarak belirtti." Sami Bey meraklı gözlerle Öykü'nün tepkisini izliyordu. Bu evli çiftin arasında olanlar merak uyandırıcıydı. Kimsenin beklemediği bir anda gizliden evlenmişlerdi şimdi de sadece patron çalışanmış gibi Sami Beyi aracı olarak kullanarak birbirlerine ulaşıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk sözleşmesi
Romance"Bu konuşmanın nereye gideceğini biliyor musun?" Öykü büyük bir yutkunmayla cevap verdi. Tamer kırık bir gülüş gönderdi kadına bütün kasları gergin ve hazırdı, onu istiyordu. "Bana nasıl güvenebiliyorsun, benim iyi biri olduğumu nereden...