BURADA SEKS Mİ VAR YOKSA BANA MI ÖYLE GELİYOR?

54.9K 1.3K 21
                                    

iki haftalık güzel bir tatil sonrası tekrar sizlerle beraberiz :)

yurtdışında interneti kullanamamak ne kötüymüş yaa :( özlemişim wattpadi 

 ****** erotik sahneler içermektedir.********

Bu bölümü biraz daha uzun tuttum umarım bu bölümden keyif alırsınız :)

xoxo

-----------------------

Bir gün sonra Öykü ve Dilara birlikte işe hazırlanıp geçtiler. Pazartesi her zaman ki saatinde ofisteydi ancak ofiste bugün bir değişiklik vardı içeride orkide saksıları vardı ve arkadaşı ile birlikte ofise girince şaşkınlıkla ona bakakaldı. 

"Ondan değil mi bütün bu çiçekler, Ah çok romantik". Öykü bıkkınlıkla Dilara'ya baktı ve çiçeklerin bir tanesinin üzerindeki notu aldı.

Notta sadece "tutkum üzgünüm" yazıyordu. Öykü sinirle elindeki notu havaya fırlattı Hah sadece üzgünüm demekle o kabalığının affedilebileceğini mi zannediyordu. Eğer öyle düşünüyorsa gerçekten yanlış kapıyı çalmıştı.

Toplantı olacağı güne kadar ondan bir daha ne telefon geldi ne de çiçek. Öykü toplantı günü geldiğinde onunla karşılaşacağı düşüncesiyle kalbi hızla çarparak uyandı. 

Gardırobunun karşısına geçtiğinde aklında onu yine etkilemek vardı her ne kadar o adamdan uzak durmak istese de, beğenilmek hoşuna gitmişti. Toplantı için şifon ince beyaz bir gömlek tercih etti içine dantelli lacivert iç çamaşırlarını giymişti. Altına lacivert önden dizinin bir karış üstüne kadar yırtmacı olan kalem eteğini giydi yürüdükçe bütün bacağı ortaya çıkıyordu. Jimmy choo kırmızı stilettoları bu seksi görüntünün tamamlayıcısı olmuştu.

Aynaya baktığında istediği etkiyi yaratacağından artık emindi holdinge vardığında kapıda Sami beyle karşılaştı. "Bugün seni çok şık gördüm Öykü bakıyorum sunuma hazırsın".

"Evet hazırım bugün bu işi bitirelim artık son olsun bu düzeltmeler istekler, yoksa fazla devam edemeyebilirim".

"Neden bir şey mi oldu Öykü biliyorsun ki bu proje hem holding için hem senin için çok önemli. Eğer bu projeden vazgeçerlerse seni burada tutamam, biliyorsun seni severim buradan gitmeni de istemem ancak bu milyon dolarlık bir iş ve proje müdürü olarak ucu bana dokunacaktır. Lütfen onun için elinden gelenin en iyisini yap tamam mı?"

Öykü'nün yüzü asıldı bir şey diyemeden Sami bey yanından geçip gitmişti bile.

Toplantı odasına girdiğinde masanın bir ucunda sadece Tamer oturuyordu. Etrafa bakındı ancak kimseyi göremedi. Tamere dönerek "neler oluyor Sami bey nerede, Elif hanım nerede, avukatınız gelmeyecek mi?"

"Hayır sadece bana sunum yapacaksın bugün böyle olmasını istedim onlar şuan Sami beyin odasında görüşüyorlar eğer sunumdan memnun kalmazsam işi fes edeceğime dair konuşma yapıyorlar."

"Hadi beni memnun et" derken ayağa kalkmış Öykü'ye doğru yürüyordu. Öykü ne yapacağını şaşırmıştı.

"Ben.. ben şey.. yapamam bunu"

"Ah hadi ama yapabilirsin beni memnun etmek o kadar da zor değildir zor fantezilerin adamı değilim merak etme."

"Öykü'nün yüzü kızarmıştı hala sunumdan bahsediyoruz değil mi?" "Sence"!!!

Öyküye daha yakın bir sandalyeye oturarak hadi başla dedi. Öykü bilgisayarını açmak için kalçasını arkaya vererek masaya eğildiğinde bacağının yırtmacı açılmıştı.

Aşk sözleşmesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin