Selamlar ben sizi çok özledim umarım siz de özlemişsinizdir. Bu kadar ara verip sizi beklettiğim için üzgünüm.
"Müzik: Minelli: Empty Space"
Keyifli okumalar dilerim.
xoxo:):)
--------------------------------------------
"Murat şimdi ne yapacağız?"
"Adam burada onun yanına gidip gerçeği öğreneceğiz. Yani şimdilik plan bu!"
" Ne demek şimdilik?"
" Bilmiyorum adam bize kazık atacak birine benziyor."
" Nasıl yani sen adamı gördün mü?"
" Öykü görüşmüş olmasam adamla nasıl görüşme ayarlayacaktım söyler misin? kafan hep böyle az mı çalışıyordu yoksa bugüne özel mi?"
" Murat dalga geçme sırası değil zaten Tamer'e yalan söylüyor olmak yetti bana bir de sen üzerime gelme darılırım."
" Tamam tamam küçük kuzu darılma. Şu işi hemen halledip geleceğiz."
" Murat gerçekleri duymaktan korkmuyor musun? Neden? Ben çok korkuyorum. Tamer öğrendiğinde vereceği tepki beni daha çok korkutuyor açıkçası gerçeklerden çok. Tamer zaten çok yaralı. Eğer bu iş ters teperse ne yaparım onu nasıl toparlarım bilmiyorum. Bana yardım etmek zorundasın."
" Ne zaman yardım etmedim ki? Biliyorum. Yanımızda olduğun için teşekkür ederim. Senin gibi bir arkadaşa herkesin ihtiyacı var. "
Bu minnet duygusuyla söylenmiş sözlerin üzerine Murat sadece sevgi dolu bakışlarıyla Öykü'yü inceliyordu.
"Nerede buluşacağız?"
" Yolumuz çok uzun Nişantepe'de akrabaları varmış oraya gideceğiz. "
"İyi peki bakalım!"
Öykü yol boyunca sessiz kaldı. Ağzından tek kelime dahi çıkmıyordu. Murat Öykü'nün ellerini ovuşturduğunu gördüğünde
"Bu kadar gergin olmana gerek yok. Basit bir adam"
"Basit olup olmaması değil söyleyecekleri korkutuyor beni."
"Aslında doğruyu biliyorsun ama kabullenmek için bu adamdan hikayeyi dinlemen gerek sanırım."
"Evet, Zehra teyze başından geçenleri biraz biraz anlattı. Buna göre çıkarım yapmam çok sağlıklı olmaz ancak bütün olanların sonucunda Tamer'in üzülmesini istemiyorum. Ve elimden saklamaktan başka hiçbir şey gelmiyor."
"Öykü daha adamla buluşmadan bu kadar fevri davranmamalısın. Hem bakalım meramını bi açıklasın sonra düşünürüz Tamer'e ne açıklayacağımızı ya da Zehra teyzeye nasıl davranacağımızı. Ok!"
"Peki!"
Murat Zehra Hanım'ın kardeşiyle buluşacakları yere vardığında Öykü'nün gerginliği gözle görülür biçimde artmıştı.
"Murat yapamayacağım. Gerçekleri öğrenemeyeceğim."
Murat Öykü'nün omzuna elini koyarak
"Derin bir nefes al tatlım, sakin ol"
"arabada içecek bir şeyler var mı?"
diyerek torpido gözünü kurcalamaya başladı Öykü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk sözleşmesi
Romance"Bu konuşmanın nereye gideceğini biliyor musun?" Öykü büyük bir yutkunmayla cevap verdi. Tamer kırık bir gülüş gönderdi kadına bütün kasları gergin ve hazırdı, onu istiyordu. "Bana nasıl güvenebiliyorsun, benim iyi biri olduğumu nereden...