Evet arkadaşlar yeni bölüm yayındadır.
Bölüm +18'dir.
Keyifli okumalar dilerim.
Video: Wild Orchid ( Vahşi Orkide filmi)-Soundtrack
xoxo :)
-------------------
"Bebeğim o adamı yatağında seni becermesine izin verdin mi? Benim seni becermediğim bu yatakta o sana dokundu mu?"
Öykü başını kaldırıp gözlerinin içine bakarken
"bu seni ilgilendirmez!"
"Şeftalim anlaşmamızı unutuyorsun!"
"Hayır sen unutuyorsun. Çıkıp giden sendin beni terk eden sendin."
Öfkeyle genç kadının tshirtünü göğüslerini açıkta bırakacak şekilde yukarı topladı.
"Tamer burada olamazsın."
"Buradayım bundan sonra yerim burası" derken kendini kadının bacaklarının arasına doğru iterek kendini hissettirmişti.
Onu hareketsiz tutup öpünce altında kalan Öykü daha çok direnmeye başlamıştı. Kollarına tırnaklarını geçirerek onu göğsünden iterek kurtulmaya çabalıyordu Öykü. Ancak Tamer ne yaptığını bilmiyordu. Onun tadını tekrar almak hülyalara dalmasına sebep olmuştu.
Tamer'in dudakları tenine dokunduğu anda ne diyeceğini unutmuştu. Aklını ve kontrolünü yitirmeye başlamıştı. Neden ona direndiğini dahi unutmuştu. Ona açtı. Onu hissetmek istiyordu. Teni onun için sızlıyordu. Genç adamı bu kadar özlemiş olması normal değildi. Kendini serbest bıraktığında adamın daha derinden olan öpücüklerine karşılık onu sırt üstü yatağa çevirebilmişti.
Tamer'in üzerindeyken aptallık etmeden kurtulma vaktiydi. Ancak yine de ellerini onun üzerinden çekemiyordu. Dudakları dudaklarının üzerinde gezinirken başını Tamer'in boynuna gömdüğünde bacaklarının arasındaki ısı daha da yükselmiş genç adama kendini daha çok bastırır olmuştu. Elleri, dudakları, dili ona dokunmak, onu hissetmek, tatmak istiyordu, ancak bu oyun iki kişilik oynanırdı.
Son bir kez onu çıldırtmaya yetecek kadar kendini ona sürterken, Tamer'in üzerinden geriye doğru atılıp nefesini toplamaya çalıştı. Muhteşem öpücüğün etkisinden çıkabilmek için derin nefes çekip
"Gitmen gerek" dedi.
"Hayır"
"Burada olmamalısın."
"Buradayım"
sesindeki güven ifadesi dünyaları ben yarattım naraları atıyordu. Yüzündeki bütün kaslar ne dediğini dile getiriyordu Öykü'nün. Gözlerini birbirlerine dikmişler bakışlarıyla birbirlerinin zihinlerini okuyorlardı.
Tamer'in gözleri gelmeye hakkım var diyordu.
Öykü ise senin bu eve gelmeye hiç hakkın yok diyordu.
Sen benimsin diyordu Tamer bu bakışlara karşılık. Surat ifadesi yumuşaktı ama bakışları keskin ve ateşliydi
Bu yakıcı bakışlarla birlikte Öykü'nün yüzü kızarmaya başlamıştı.
Tamer'in yüzüne bir gülümseme yapışmıştı. Haydi, o zaman, hodri meydan diyordu gözleri.
Meydan okumayı kabul ederek Öykü sadece omuz silkmekle yetindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk sözleşmesi
Romance"Bu konuşmanın nereye gideceğini biliyor musun?" Öykü büyük bir yutkunmayla cevap verdi. Tamer kırık bir gülüş gönderdi kadına bütün kasları gergin ve hazırdı, onu istiyordu. "Bana nasıl güvenebiliyorsun, benim iyi biri olduğumu nereden...