Tinsel Haz!

23.3K 981 25
                                    


Merhaba arkadaşlar, ilk defa bu kadar uzun bir bölüm yayınlıyorum.  Bu bölüm bu hafta benim yapmış olduğum aktiviteleri de içermektedir. :) 

 Hatalarım olmuş olabilir hatta saçmalamalarım da şimdiden affola :)  

Keyifli okumalar dilerim şimdiden...

xoxo:)

Müzik: Xtreme- "Te Extrano"

------------------

Murat ile görüşmelerinin üzerinden birkaç gün geçmişti. Aklında ki sorular hala yerini koruyordu. Hatırı sayılır birkaç kişiyle görüşmek üzere anlaşmışlar yerlerini tespit etmişlerdi. Bunu Murat'ın verdiği bilgiler sayesinde gerçekleştirmişti. Tamer'in yanında bu gelişmeleri saklamaya çalışıyordu. Ancak gerçekten bir ipucu bulsa da söyleyebileceğinden emin değildi. Umarım şüphelerim gerçekleşmez diye düşünürken dün geceyi Tamer ile geçirmiş oldukları yataktan sakince kalktı. Yine çok zevkli bir gece yaşatmıştı Tamer ona. Her gece öyle zevkli anlara ortak oluyorlardı ki ruhlarının daha çok kaynaşması beklentisi daha çok artıyordu. Ancak nafile. Hala Tamer'den beklediği tepkileri alamıyordu. Onunla sadece seks için birlikteymiş gibi davranmaktan vazgeçmemişti Tamer.

 Sevgisini göstermeye çalışsa da Öykü'ye göre bu içinden gelmiyordu. Kalbindeki sızı gittikçe artıyordu. Yanında bir bebek kadar masum uykuda olan Tamer'in yüzüne bakarak geleceği düşündü. Ancak geleceği göremiyordu. Onunla bir gelecek hayal etmek lükstü. Bir gün sonrasını bile göremiyordu. Aralarında çıkan her tartışmanın üstünü seksle örtmeye çalışması Öykü'nün dayanamayacağı kadar kalbini, beynini yoruyordu. 

Bunları düşünmek istemiyordu. Bunları düşünürken saçlarıyla oynuyordu. Saçlarının ne kadar güçsüz, solgun göründüğünü fark eden Öykü mutfağa inerek orada saçları için bir kür hazırladı. Onu saçlarına sürerken pis koktuğunun farkındaydı. Kürün içindeki soğan kabuğu kokusu gittikçe ağırlaşıyordu. Mutfakta alt çekmecelerin birinden almış olduğu siyah çöp poşetini de başına geçirip birkaç saat beklemeye aldı. Kahvaltı hazırlanmamıştı. Zehra Hanım'ın nerelerde olduğunu merak etti Öykü. 

Birkaç gün önceki sorularından rahatsız olduğunu biliyordu ancak o kadın bir şeyler saklıyordu ve Öykü bunu ortaya çıkarmak istiyordu. O günden beri Öykü ile karşı karşıya gelmemişlerdi. Tamer arkasından gelip seslendiğinde Öykü buzdolabının kapağını açmış ne hazırlasam diye düşünüyordu.

 "Ne yapıyorsun?" 

"Kahvaltı hazırlayacağım ancak ne yapsam diye bakıyordum." 

"Ne yapabilirsin ki." 

Diye sorduğunda Öykü yüzünü asıp ona döndü. 

" Sen bana beceriksiz mi demek istiyorsun."

 "Yok artık Öykü, bu cümleden onu nasıl çıkarttın hayret doğrusu." 

"ses tonundan tabii ki! Sen söyle ben yapacağım. Hem Zehra Hanım nerede bu sabah." 

"O izin aldı birkaç gün uzaklaşacak akrabalarından biri hastalanmış mı ne?" 

Öykü pek inanamamıştı. Şüpheli bir ses tonuyla 

"Hımm, öyle mi" dedi. 

"Kahvenin filtresini değiştirebilir misin. ben de yanına bir şeyler hazırlayayım." 

Öykü buzdolabından dilim ekmeği ve yer fıstığı ezmesini çıkartırken 

"Kahve ve ekmeğin üzerine sürülmüş yer fıstığı ezmesini bir şey hazırlıyorum diye koymayı planlıyorsun galiba." 

Aşk sözleşmesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin