Selamlar arkadaşlar bayram öncesi bir bölüm yayınlayayım dedim hem tatilken rahat rahat :):)
Bu arada nail art çalışmalarımı soranlar için bir kaç tane ileri ki bölümlerde fotoğraf yayınlayacağım okuyan ve oy veren arkadaşlara çokkkk teşekkür ediyorum. Hepinizi kocaman öpüyorum.
Kurban bayramınızı sevdiklerinizle birlikte huzur içinde geçirmenizi, millet olma şuurumuzun güçlendiği, milli ve dini duygularımızın içimizde yer ettiği güzel bir bayram ve daha güzel günler diliyorum.
------------------
1- "Sadece senin de istediğin gibi bir kere birlikte olacağız oda ilk gecemiz olacak senin kadınlarla gezmene ilişki yaşamana karışmayacağım ancak bu konuda tek şartım benim yanımda ilişki yaşamaman ya da yaşadığımız eve kadın getirmemen gerektiğidir. Bu şartta desteklemediğin bir durum var mı?"
"Evet var ne demek bir defa birlikte olacağız, bunu açmanı istiyorum. Bütün gece vücudun bana ait mi olacak yoksa sadece ikimizde boşalana kadar mı sevişeceğiz. Derken Öykü'ye biraz daha yaklaşmıştı. Öykü göz temasını kurmak istemiyordu ancak onu o kadar yakınında hissederken ondan kaçmak mümkün değildi. Tamer elini yavaşça Öykü'nün çıplak bacağına koyarak yukarı doğru hafif dokunuşlarla elini yukarı doğru sürüklüyor bir yandan da yüzünü kadına daha çok yaklaştırıyordu. Kadının vücudunu ateş basmış, dudaklarının hemen yanındaki karşı koyulamaz yumuşaklıktaki sert hatlara sahip dudaklara bakarken gözlerini ondan kaçıramaz olmuştu. Nefesi daha da sıklaşıyor onun karşısında hiç şansı olmadığını biliyordu.
Adamın dudakları kendi dudaklarından birkaç santim uzaktayken şarap kokan nefesi yüzüne vuruyordu. Kadının kulağına doğru eğilerek "Öpüşmek yasak mı peki" derken dudakları kulağına değiyor kadının içini titretiyordu. Elleri hala bacaklarının üzerindeyken daha da yukarı doğru okşayarak adamın parmakları kadının iç çamaşırının dantelini bulmuşken "oral seks o da mı kural dışı?" dedi. Öykü adamın elini iç çamaşırının sınırında hissediyor, nefesini kulağında duyumsuyordu. Her şeyi boş verip şimdi ona kendini teslim etmemek için kendini zor tutuyordu ancak bu adamın istediği olurdu ona bu zevki yaşatamazdı.
Elini adamın göğsüne doğru kaydırarak derin bir nefes aldı ve adamı geriye doğru itti.
"Beni utandırmaya çalıştığının farkındayım ancak bu anlaşmayı yapmak zorundayız. Sen ne kadar anlaşmayı bozmaya çalışsan da bu anlaşma o. La. Cakkk" hecelerin üzerine basa basa söylemişti Öykü. Sadece bir gecelik ilişki, sadece bir gece sana ait olacak ve o sabah anlaşmamız biter anlaştık mı?"
Bunları söylerken Öykü gözlerini sımsıkı kapatma isteği duyuyordu. Adamın dokunuşları vücudundaki bütün sinirlere ulaşarak içini ısıtıyordu.
Onun sesinin bu kadar baştan çıkarıcı kelimelerle kulaklarına süzülmesi içinde titreme ihtiyacı hissettiriyordu. Ancak yine de Tamer'in gözlerine bakarak anlaşmanın olacağını bastıra bastıra o siyah simsiyah gözlere bakarak söyleme ihtiyacı giderek artırıyordu.
Gözlerine baktığında kendini onun içinde kaybetme ihtiyacı hissetmişti. Sanki yeterince yakından bakarsa bu adamın kalbini düşüncelerini okuyabilirmiş gibi... Gözlerini kırpıştırınca bir anda ne yaptığının farkına vardı. Bir locada oturmuş evlilik sözleşmesi imzalarken Tamer'in gözlerinde boğuluyordu.
"Tatlım yaptığımız şeye anlaşmayı bozmak denemez aksine sözümüzü pekiştiriyoruz. Unuttun mu biz seks için evleniyoruz." Öykü bu sözlerin üzerine irkilerek dünyaya döndü. Kendini sanki tokat yemiş gibi geriye doğru savurdu. Burada bu duygusuz adamla ne yaptığını kendine tekrar hatırlatarak anlaşma maddelerini yazdığı kağıda gözlerini indirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk sözleşmesi
Romance"Bu konuşmanın nereye gideceğini biliyor musun?" Öykü büyük bir yutkunmayla cevap verdi. Tamer kırık bir gülüş gönderdi kadına bütün kasları gergin ve hazırdı, onu istiyordu. "Bana nasıl güvenebiliyorsun, benim iyi biri olduğumu nereden...