Bu Ben miyim?

29K 1K 57
                                    



Selam bebeklerim bugün yeni bir bölümle karşınızdayım. Geçen bölümde Öykü'nün duygularının yansımasını okudunuz. Bu bölümde de Tamer Efendinin duygu ve düşüncelerini okuma fırsatı bulacaksınız. 

https://www.instagram.com/kupavalesiningelini/

Arkadaşlar bana mesajla ulaşıp instagram hesabı soran arkadaşlarım oldu. Resmi olarak hikayemiz adına bir tane açmış bulunmaktayım. Sosyal medyadan da haberleşmek dileğiyle hepinize kocaman öpücükler. :) :)

Destekleriniz için çok teşekkür ederim. 

Bu bölüme uygun bulduğum şarkı: Charles Bradley  "The World is going up in flames"

Keyifli dinlemeler keyifli okumalar. 

----------------


Onu görür görmez cazibesine kapılmıştı. Daha doğrusu büyülenmişti. Gözleri o kadar şevkle bakıyordu ki gel al beni dercesine onu etkiliyordu. İşte bu kadına sahip olmalıyım diye düşündüğü anlardan biriydi onun için. 

Öykü'yle ilk birlikteliklerinde kadının gözlerinde gördüğü kırılganlık onun ruhuna işlemişti. Kadın boşalırken gözleri gözlerine kilitlenmişken tanıdık bir ruhu görür gibi olmuştu. Bu duygu Tamer'i çok rahatsız etmişti. Bu kadın karşısında doyumsuz olması uzun zamandır seksi rutine çevirmenin ötesindeydi. Bu durumdan bıkmıştı. Ne kadar zamandır seks hayatı sadece tatmin olmaktan ibaretti kestiremiyordu. Fakat Öykü ile birlikte olana kadar bunun farkında bile değildi. 

Son sefer mükemmele çok yakındı ve en son ne zaman bir kadını bu kadar arzuladığını hatırlamıyordu Tamer. O kadar zamandır duygularını göz ardı etmişti ki bu kadınla birlikte olduğunda hissettiği duygular berraklaşmış, yüzeye daha çok yaklaşmıştı. 

Uçaktan içeri girene kadar Öykü'nün bedenini düşünmekten kendini alamıyordu. Koltuğuna doğru ilerlerken bu düşüncelerle birlikte ne kadar uzun bir yolculuk olacağını düşünüyordu. Yolculuk süresince uyumak iyi bir çözüm olabilirdi. Koltuk numarasına bakarak yerine oturmak üzere biletine baktı. Cam kenarı tarafında olması Tamer'i mutlu etmişti. Yan koltuğunda ise genç bir kadın oturuyordu. Sarışın yapmacık gülüşlü bir kadındı. Dudaklarının ve göğüslerinin estetik olduğuna yemin edebilirdi. Cam kenarına geçmek için kadından izin isteyerek kendi koltuğuna geçerken kadının uzun çıplak bacakları yüzünden bir hayli zorlanmıştı.

 "Bugün hava uçuş için çok uygun değil mi?" 

Kadın Tamer ile sohbet etmek için en basit yöntemi uygulayarak havadan sudan konuşmayı tercih etmişti. Belli ki çok ta zeki bir kadın değildi. Sesinin tonu hiç hoşuna gitmemişti kadının. Ona bakarak sadece 

"evet öyle görünüyor" dedi. 

"İş mi, eğlence mi?" 

"İş" 

kısa ve hızlı cevaplar vererek onunla fazla muhatap olmak istemiyordu. On bir on iki saatlik bir uçuştan bahsediyorduk sonuçta. Sarışın kadına şuan ne teklif etse kabul edeceğini tahmin ediyordu. Ancak şuan kimseyle konuşmaya dahi enerjisi yoktu. Kadının bunu fark etmesi biraz zamanını almıştı. 

Başını camdan tarafa dönerek gözlerini kapattı. Uçaktan inerken başıyla küçük bir selam verip olabildiğince hızlı bir şekilde oradan ayrıldı. Büyük adımlarla arabayla genç adamı bekleyen araca doğru yol aldı. Arka koltuğa hızlıca oturdu. Yolculuk 11 saat sürmüştü ve yorgunluktan bitkin düşmüştü. 

Aşk sözleşmesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin