Pişttt herkes nerede ama.. ama.. ben sizi burada istiyorum kii :(:(
-----------------------------
Sami Bey bir Öyküye bir Tamer'e bakıyordu konuşmayı anlamaya çalışıyordu. Odada esen gerilim dolu havayı hissetmesi fazla uzun sürmedi neyse ki ortamı yumuşatmak aklına gelmişti.
Öykü Hanım projeyi anlatmaya başlamak ister misiniz yoksa benim anlatmamı mı tercih edersiniz diyerek Öykünün tekrar kendine dönmesini sağladı.
Öykü Sami Beye dönerek "tabi ki anlatabilirim eğer beyefendiye benim sesimi dinlemek acı vermeyecekse" diyerek Tamer'e kaçamak bir bakış attı. Onun gözlerinin kısılmasına sebep oldu.
Öykü Tamer'e tekrar baktı ve derin bir nefes aldı. Gözleri bu renk boyayabilir miydi bu kadar içine işleyen o yakıcı derin bakışları yakalayabilir miydi? Öykünün bakışları adamın dudaklarına doğru kaydı. Peki ya o şehvetle bükülmüş dudaklara ne demeliydi. Öykü kendini hemen topladı. Adam anlam veremez bakışlarla tek kaşını kaldırmış Öyküye bakıyordu Öykü bir an için ona güldüğünü zannetti. Hayır, olamaz herhalde anlamamıştır ona bakışlarını diye düşündü Yine yüzü kızarmıştı.
O sırada ayağa kalktı ancak utancından bu sunumu nasıl yapacaktı ki yüzünün fazla kızarmamış olduğunu varsayarak projeyi anlatmaya başladı.
Sunumu bitmişti bu rezil gün artık bitmişti. Önce Tamer Bey ayağa kalkmıştı. Sonra odadaki herkes ayağa kalktı. Öykü adamın yüzündeki ifadeyi anlamlandıramıyordu. Adam ona doğru yürümeye başlayınca Öykünün kalbi daha hızlı çarpmaya başladı bakışları adamın üzerinde dolaşıyordu.
Adamı baştan aşağı incelemeye başladı. Uzun boyluydu ancak hantal değildi. Kalabalıkta rahatça fark edilecek kadar yakışıklı hatlara sahipti geniş omuzlarına uygun dikilmiş ceketinin altından kasları her hareketinde belli oluyordu. Pantolonun uzun bacakları marka olduğu belli ayakkabılarının üzerine doğru dökülüyordu.
Öykü yutkundu Öykü sana ne oluyor kendini toparla müşteriye rezil olma bu nereden çıktı.
Adam ona yaklaştı ve elini uzattı "tebrik ederim Öykü hanım beni utandırdınız" derken elini uzatmıştı adamın parmakları bileğinin iç tarafındaki ince tene değince bu kadar küçük bir dokunuş sayesinde Öykünün gözleri büyüdü. Adam bunun farkında olarak birkaç saniye daha Öykünün elini tutarken parmakları bileğinde gezindi. Adam onun damarlarındaki kanın hızlandığını hiç şüphesiz hissetmişti. Onu hissetmek hiç aklına gelmeyecek kadar tahrik ediciydi. Ah, bu hiç mantıklı değildi. O çok dikkat çekici ve dağıtıcıydı. Kimse bu kadar yakışıklı olmamalıydı bu adamın anne karnından çıkması yasaklanmalıydı.
O anda Sami Bey yanlarına gelmişti. Bu anlaşmayı bir yemekle taçlandırmalıyız değil mi dedi. Öykü afallayarak elini kurtardığında bileğin ovmamak için kendini tutuyordu.
Tamer Bey Öyküye dönerek "ne dersiniz Öykü hanım" dedi Öykü kekeleyerek "ha..hayır teşekkürler ancak benim yapılacak işlerim var ben gelemem sizlere afiyet olsun" diyerek toplantı odasından hızla çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk sözleşmesi
Lãng mạn"Bu konuşmanın nereye gideceğini biliyor musun?" Öykü büyük bir yutkunmayla cevap verdi. Tamer kırık bir gülüş gönderdi kadına bütün kasları gergin ve hazırdı, onu istiyordu. "Bana nasıl güvenebiliyorsun, benim iyi biri olduğumu nereden...