Çikolata/Erkek kesinlikle Çikolata:)Peki Çikolata/Ateşli bir Öpücük...

47.3K 1.2K 42
                                    

Merhaba arkadaşlar bugün cumartesi dinlenmece eğlenmece günü :)

hepinize keyifli haftasonları

Öykü ile Tamer'i okumayı unutmayın

xoxo :)

Eğer bir çikolata ile bir erkek arasında kaldıysanız getirin çikolatayı PEKİ bir çikolata ile ateşli bir öpücük arasında kaldıysanız....;)

---------------

Öykünün kaşları çatıldı önce ne dediğini algılamak için kendine gelmesi gerekiyordu. Bu adam ona tek gecelik ilişki mi teklif ediyordu hem de ona.

Öykü Tamer'i göğsünden iterek kendinden uzaklaştırdı. Burada, böyle bir ortamda rezalet çıkarmak istemiyordu ancak bu adam onu ne zannetmişti ki günlük ilişkilerin kadını mı herkesin koynuna atlayan bir fahişe mi?

Öykü Tamer'i daha sakin bir köşeye çekmek için kolundan tuttu. Teras daha sakindi iki üç çiftten başka kimse yoktu. Burada rahat konuşabilirlerdi.

"Şimdi konuş, ben içeride geçici sağırlık geçirdim ve yanlış mı anladım yoksa gerçekten sen bana bir gecelik ilişki mi teklif ediyorsun" diyerek sesini yükseltti.

"Evet yavrum ne var bunda yanlış anlayacak bu teklif senin gibi bir hatuna herhâlde ilk değildir. O gece seni barda gördüğümde gayet rahat bir havan vardı. Hem şuan üzerinde bulunan kıyafetinde ne mal olduğunu ortaya koyuyor." Cümlesini bitiremeden yüzünde patlayan tokatla Tamer sarsıldı.

"Sen adam mısın ki bana böyle bir teklifte bulunuyorsun ne aşağılık ne adi birisin lanet olsun, lanet olsun senin gibilere" derken yanından koşarak içeri girdi.

Annesinin yanına geldiğinde boğazında bir şey düğümlenmişti. Konuşamıyordu sadece eve gideceğini söyledi ve hemen oradan ayrıldı.

Koşarak asansöre girdiğinde Tamer'e olan siniri gözlerinden akmaya başlamıştı. Bir hıçkırıktı  onu bekleyen. Asansör görevlisi Öykü'ye bir sorun olup olmadığını sorunca "hayır teşekkürler otopark katı lütfen" diyerek gideceği söyledi. Arabasına geçtiğinde başını direksiyona dayadı gözlerinden daha çok akmaya başlamıştı yaşlar. 

Neden ağlıyordu ki bu adamı sadece 2 gündür tanıyordu bu pislik için gözyaşı dökmesine değer miydi? Kendini biraz toparlayıp başını kaldırdı gözyaşlarını silecek bir şey bulamayınca elinin tersiyle yüzünü sildi. "Ben sana bunun cezasını ödeteceğim Tamer Efendi. Göreceksin eğer seni sürüm sürüm süründürmezsem bende Öykü değilim" derken arabasında özel anları için bulundurduğu çikolatasını torpido gözünden çıkardı ve ağzına attı kesinlikle çikolatayı erkeklere tercih ederdi. En azından çikolata yemek ona zevk veriyordu, gözleri tekrar nerede olduğunu fark ettiğinde arabasını çalıştırıp evinin yolunu tuttu. 

---------------------

Evine geldiğinde ayakkabılarını bir köşeye sinirle ayağından fırlattı. Üzerini değiştirmek için direkt yatak odasına geçti hala siniri geçmemişti.

"Öyle mi Tamer Efendi demek kıyafetlerimi beğenmiyorsunuz. Demek ben yolluyum" kendi kendine söylenerek sinirini kıyafetlerinden çıkardı. O Öykü'yü sadece seks için mi istiyordu. Öykü aslında farklı düşünebilirdi. Her genç kızın hayalini o da yaşamak isterdi beyaz gelinliği ile sevdiği adama kavuşmak onu ölümüne sevmek sevilmek onun için canını verecek kadar istemek dokunduğunda titremek gözünden sakınılmak isterdi.

Öykü'nün daha çok gözleri doldu. Kendine gel Öykü salmak yok böyle o kim ki sana layık olsun seni tek gecelik olarak düşünen biriyle evlilik hayali mi kuruyorsun hah asla unut bunu" kendine sözler verirken telefon çaldı.

Aşk sözleşmesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin