ARKADAŞLAR MERHABA ÖNCELİKLE SİZLERİ BU KADAR UZUN SÜRE BEKLETTİĞİM İÇİN ÇOKKKK ÜZGÜN OLDUĞUMU BELİRTMEM GEREK.
İKİNCİSİ İŞLERİMİN ÇOK YOĞUN OLMASI İLE BİRLİKTE ANCAK BUGÜNE ZAMAN BULABİLMİŞ OLMAM BİR MUCİZE
ALDIĞIM MESAJLARDAN DOLAYI TEŞEKKÜR EDİYORUM. BANA KIZMAKTA HAKLISINIZ ANCAK ELİMDEN GELEN NEDENLERDEN DOLAYI BİR GECİKME YAŞANMADIĞINI SÖYLEMEK İSTERİM.
GÜZEL OKUMALAR İYİ EĞLENCELER
-----------------
"Tek madde iyice dinle. Benden seni sevebileceğime dair bir umutbeslemeni istemiyorum. İkimizin bir geleceği olacağı ümidi hiçbir zaman sözkonusu olmadı olmayacak. Senden ne hoşlanmak istiyorum ne de sevmek ben sadece Babalıkve Kocalık haklarımı istiyorum"
--------------
Öykü birkaç adım geri çekilirken yavaş ve kontrollü bir şekilde nefisini verdi. Suratını buruşturdu ve sanki içinde bir yerde var olduğu belli olan duygularını yüzünden okunmasını istemiyormuş gibi arkasını dönmek istedi. Sözleriyle artık ne yapmak istiyorsa yapabilirdi. Ancak bu şansı ona vermeyecekti.
Muhtemelen kadınlar senin dikkatini çekmek ya da onlara senin egonla birlikte olma şansı vermen için şekilden şekile giriyorlardır beyefendi ama beni iyice dinle ben o senin kıçından bir parça koparmak için arkandan koşan köpeklere benzemem.
Öykü bunları söylerken ellerini kollarını havada sallayarak kendini anlatmaya çalışıyordu Senin karyola direğinde tek çentik olarak kalacağım evet doğru duydun senin karyola direğinde tek çentik olarak kalacağım ve anlaşmayı istediğim gibi sürdüreceğim derken ellerini yemek masasına koyup Tamer'e doğru eğildi.
Tamer kadının gözlerinin içine bakıyordu. Arsız arsız gülümsüyordu. Kadının içinden onun yüzüne bir tokat atmak geliyordu ancak şuan bunu yaparsa sonuçlarının kötü olmasından korkuyordu. Derin derin nefes alıp verirken göğüsleri inip kalkıyordu. Tamer'in bakışları aşağı doğru Öykü'nün göğüslerine doğru kaydı.
Elbisesinin üzerinden göğüs çatalını süzerken sakinlikle. "Eğer seninle evleneceksem neden birlikte olmayalım ki" dedi. Sen buralarda istediğini yaptırmaya alışmışsın bay dört yaşındaki çapkın. Ancak ben bulunduğum konuma dişimle tırnağımla geldim. Bugüne kadar istediğimden bir gram fazlasını yapmadım. Beni zorlama Tamer.
Sana şartlarımdan fazlasını verecek değilim. Tamer ayağa kalkarak bu hırçın kediyi sakinleştirmesi gerektiğine karar verdi. Her hareketinden ürken küçük kız nereye gitmişti. Bu vahşi kız kimdi ve onun Öykü'sünün içinde ne geziyordu. Bak sen şu işe bu kadının bir çok yüzü vardı ve kesinlikle Tamer hepsiyle de yatağa girmek istiyordu.
Tamam gerçekçi olalım bu hırçını çekingen Öykü'ye göre daha çok sevmişti. Öykü bu gece o kadar çok dolmuştu ki patlayacak yer geziyordu ve sonunda patlamıştı karşısındaki bu adamın onu bu kadar ezmesine müsaade etmeyecekti Artık! Bir hışımla kalkarak ağzına geleni söyledi. Ancak adam bir kaşını kaldırmış yüzüne bakarak sırıtıyordu. Öykü daha da sinirlenerek adama doğru eğilmişti. Sözlerini onun beynine çekiçle çakmak istiyordu. Ancak Öykü eğildiğinde adamın bakışlarının göğüslerine kaydığını fark etmişti.
Öykü daha da sinirlenerek bu adamın tam bir hovarda olduğuna karar verdi. Tamer sakinlikle ayağa kalkarak Öykü'yle yüz yüze geldi neredeyse yüz yüze! Çünkü Öykü'nün Tamer ayağa kalktığında yüzünü görmesi için başını arkaya atması gerekiyordu ki öyle de yaptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk sözleşmesi
Romance"Bu konuşmanın nereye gideceğini biliyor musun?" Öykü büyük bir yutkunmayla cevap verdi. Tamer kırık bir gülüş gönderdi kadına bütün kasları gergin ve hazırdı, onu istiyordu. "Bana nasıl güvenebiliyorsun, benim iyi biri olduğumu nereden...