Selam sevgi pıtırcıklarım bugün pazar !
Gezmek ile yazmak arasında kalıp yazmayı tercih ederek size yeni bir bölüm sunuyorum.
DİKKAT !!!!
BÖLÜM +18 ögeler içerir!!
Keyifli okumalar dilerim!
Müzik: SHAWN MENDES "Treat You Better"
xoxo:)
-----------------------------
Sonunda Öykü'yü öpmeyi bırakıp başını Öykü'nün alnına dayadığında cinselliğin bu kadar duygu yüklü olabileceği fikriyle sersemlemişti genç kadın. Onun alnına baskı yapan dudaklarının samimiyeti ilişkilerinin sadece seksten ibaret olmadığının göstergesiydi. Öykü Tamer'e doğru dönerek yüzünü onun göğsüne sakladı.
Genç adam ise bu sırada ona sarılmış sırtını okşuyordu. Genç kadın kendini şuan o kadar değerli hissediyordu ki bir o kadar da omzundaki yüklerden kurtulmuş! Öykü Tamer'in ne düşündüğü anlamaya çalışırken düşüncelerinin ağzından çıktığının farkında değildi.
"Kendini hiç suçlu hissettin mi?"
diye sorduğunda parmakları farkında olmadan genç adamın göğsünde bir aşağı bir yukarı dolaşıyordu.
"Sen bana dokunurken bir şey hissetmem mümkün değil, şeftalim"
diye kulağına fısıldadı Öykü'nün. Bu sözün üzerine parmaklarının Tamer'in karın kaslarının üzerinde gezindiğinin farkına varıp hızla elini çekti. Bilinçsizce yaptığı bu hareket samimiyetten kaynaklanıyordu ancak yine de Öykü bu kadar yakınlığa alışkın değildi Tamer ile. Tamer Öykü'nün çekmiş olduğu eli alıp dudaklarına götürerek minik bir öpücük kondurdu ve tekrar karın kaslarının üzerine dayayarak temasına devam etmesi için teşvik etti.
"İstediğin kadar bana dokunabilirsin" dedi sessizce.
"Çok doyumsuzsun değil mi?"
diyerek gülerek tekrar kendini onun kollarından kurtarma çabasıyla kendi yastığına başını koydu. Tamer Öykü'nün yatakta kendi tarafına geçmesiyle onun yüzüne bakacak şekilde kolunun üzerinde yükselerek onu izlemeye koyuldu.
"Evet, sadece senin yanında"
diyerek Öykü'yü biraz daha utandırmıştı.
"Yine ağzından aşk sözleri dökülüyor bakıyorum da!" tatmin edilmeyi bekleyen egosunu ironik bir biçimde yeriyordu aslında.
"Şimdi durduk yere neden taş atıyorsun ki bana? Sana ne zaman kötü davrandım ki?"
gülümsüyordu ancak, aslında Tamer'de hatasının farkındaydı.
Alaycı bir tavırla sırıtan Öykü
"Buralarda bana iyi davranmanla tanınmıyorsun Tamer!" dedi.
Biraz olsun genç adamın canının sıktığını bilmek içini rahatlatıyordu. Her kadın gibi geçmişte yaptıklarının cezasını burnundan fitil fitil getirmek Öykü'nün de hakkıydı. Ve yapacaktı da. Derin bir nefes alan Tamer
"Sana karşı yaptıklarımın cezasını ödetmeye mi başlıyorsun?"
"Ah, bilmiyorum. Daha hiç bir şey yapmadım. Sana karşı koz olarak kullanılacak o kadar çok malzeme var ki elimde! Bilemiyorum" diyerek güldü Öykü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk sözleşmesi
Romance"Bu konuşmanın nereye gideceğini biliyor musun?" Öykü büyük bir yutkunmayla cevap verdi. Tamer kırık bir gülüş gönderdi kadına bütün kasları gergin ve hazırdı, onu istiyordu. "Bana nasıl güvenebiliyorsun, benim iyi biri olduğumu nereden...