+18 İlk Birliktelik

74.7K 1.1K 69
                                    

Arkadaşlar merhaba bu bölüm +18 içeriğe sahip olacaktır. Lütfen rahatsız olacaklar ve 18 yaşından küçüklerin okumaması tavsiye olunur. Anlayışınız için teşekkür ederim. 

Keyifli okumalar dilerim.

xoxo :) :)

Not: bu bölümdeki şarkımız: Taylor Swift "Blank Space"

---------------

Öykü sabah uyandığında kendini başka bir odada buldu. Bu oda kendi için tahsis edilen odaydı. Yataktan doğrulduğunda üzerinde sadece jartiyer takımının olduğunu fark etmişti. Dün gece o kadar çok içmişti ki eve nasıl geldiğini ne yaptığını hiç hatırlamıyordu. Odasının penceresine doğru yürüdü. Havuz çok güzel görünüyordu sessiz sakin ve huzurlu! 

Etrafta kimsecikler görünmüyor evden çıt çıkmıyordu. Öykü bu durumdan istifade üstünü değiştirip havuza girme kararı almıştı. Geçen hafta buraya taşınmadan önce bir valiz kıyafet göndermiş her şeyden birkaç parça yollamıştı Tamer'in evine. Yolladığı valizin içindeki kıyafetler gardıroplara yerleştirilmiş düzenlenmişti. Çekmeceleri açıp açıp kapatırken Öykü mayo ve bikinilerinin nerede olduğunu bulmaya çalışıyordu. Oradan siyah üçgen bir bikini çıkarıp aldı. Giyeceklerini yatağının üzerine bıraktı ve duşa doğru yol aldı. Dünkü haliyle yatmış olması zaten bir felaketti. Düğünlerde gelinlere yapılan porselen makyaj ve saça sıkılan spreyin çıkması bile yarım saatlik banyoya bedeldi. Yüzündeki ve saçındaki ağırlığı attıktan, ferahladığını hissettikten sonra havlusuna sarınıp odasına gitti. Bikinilerini giyip eline bir havlu aldı, güneş gözlüklerini de takıp havuza inmek için odadan çıktı. Evden çıt çıkmıyordu. 

Ne çalışanların sesi ne de Tamer ortalıkta görünmüyordu. İlk gününden evde yalnız bırakılmak her ne kadar içini acıtsa da "Eh ne yapalım Tamer efendi yoksa, bizde rahat rahat havuzumuza girelim değil mi?" diyerek kendini arka bahçeye attı.

Öykü adımını sürgülü kapıdan dışarı atarken donakaldı. Tamer havuzdan çıkıyordu. Ağaçların arasından güneşin ışığı yakışıklı yüzüne, taştan oyulmuş omuzlarına, karın kaslarına vuruyordu. Öykü tereddütle bir nefes çekti içine. Sanki adamın kokusunu duyumsayabilecek gibi. Tamer'e bakmaya devam eden Öykü kendi kendine başka yöne bakması gerektiğini söylese de başka tarafa dönememişti. Tamer'in vücudu mükemmelliğin tarifiydi. Geniş omuzlar ve göğse sahipti. Bacakları ve kolları çok güçlü görünüyordu. Öykü Tamer'in vücudunu incelerken onun kendine baktığını fark etmemişti. Öykü'nün kalbi telaşla çarpmaya başladı. 

Tamer Öykü'ye doğru yol alırken Öykü gözlerine kısa bir anda olsa kapatmıştı. Bakışlarıyla Öykü'yü yerine zımbalamıştı. Tamer kasıklarında daha fazla açlık hissederek Öykü'nün olduğu tarafa vardığında ikisinin de kalbi düzensiz atmaya başlamıştı. Öykü bir adım atarak şezlongun olduğu tarafa doğru yürüme kararı aldı ancak yürürken kadınlığındaki kasılmalar onu zorluyordu. A

damın Yunan tanrılarından kalır yanı yoktu. Hem onlar kimdi ki! Nefes alabilmek için oturması gerektiğine karar veren Öykü şezlonga kendini attı. Tamer yarım bir gülüşle yanına geldiğinde başında dikiliyordu. Öykü bakmamaya ant içmiş gibi sadece havuzu inceliyordu. 

"Günaydın karıcım" 

derken Öykü'nün üzerinden uzanarak yandaki şezlongdan kendi havlusunu aldı. Tamer Öykü'nün üzerinden kolunu uzattığında göğsü Öykü'nün öpebileceği mesafedeydi. Tamer'in üzerinden bir damla su Öykü'nün bacağına damlayınca Öykü'nün dudaklarından küçük bir inilti kaçtı. 

Aşk sözleşmesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin