Beni baştan çıkarma bebeğim!

29.2K 1K 35
                                    


Arkadaşlar selamlar kusura bakmayın geçen hafta yurt dışında tatilde olmam sebebiyle bölüm yayımlayamadım. (Instagram'da bir kaç fotoğraf paylaştım, aranızda görenler vardır muhakkak) İş yerimden izin alabildiğim kadarınca tatil için bir planım daha var. Eğer bir hafta daha bölüm gelmezse bilin ki interneti kullanamadığım bir yerdeyim, bu nedenle şimdiden affınıza sığınıyorum. 

Aldığım güzel mesajlar ve yorumlar için hepinizi tek tek öpüyorum. 

Keyifli okumalar dilerim.

xoxo

Müzik: Chet Faker "Gold"

---------------

Kapıyı açıp karısını yatağın üzerine fırlatırken 

"Sen kilo mu aldın görüşmeyeli?" diyerek tepki gösterdi. 

"Ayyhh ne diyorsun sen ya beni taşı diyen kimdi hıh kıçımın Chace Crawford'u" 

Tamer Öykü'nün tepkisine güldüğünü belli etmemek için arkasını dönmüştü. Her şeye rağmen bu kadın yüzünü güldürmeyi başarıyordu. 

"Chase Crawford'da kimmiş benim yanımda. Beni görse Müslüman olup Allah'a yalvarıp benim gibi olabilmek için beş vakit namaz kılar" 

Öykü bu sözün üzerine inledi. 

"Seninle uğraşamam, ben evime gideceğim" 

diyerek kapıya doğru atakta bulundu. Ancak Tamer onu kolundan tutup çekerek

"şşş, nereye gidiyorsun karıcım, ailen bir şeyleri anlasın mı istiyorsun?" Öykü tekrar homurdandı.

 "Kes şu sesi çıkarmayı" 

"Ne sesi, ne diyorsun sen?" 

"Odaya girdiğimizden beri domuz gibi homurdanıp duruyorsun"

 "Yok artık, sen çıldırdın mı? Aa yok artık, hakaretin de bir sınırı vardır." Derken yine homurdanmıştı. 

"Bak yine yaptın" 

"Of Tamer of burada kalmayı isteyen sendin. Eğer gitseydik benim ne homurdanmalarımı ne inlemelerimi dinlemek zorunda kalmazdın?" 

"Bebeğim, çıkardığın sesler bana güzel anlarımızı hatırlatıyor, eğer bu gece ileri gitmeme karşı çıkmayacaksan inlemelerine devam edebilirsin." 

Öykü'ye daha da yaklaşmış aralarında bir karış mesafe var ya da yoktu. Öykü Tamer'in ona dokunmasını istemiyordu. Ondan gelecek olan her hangi bir tensel temasta kum gibi dağılacağını biliyordu. Tamer'in kişisel alanından çıkmak için geriye doğru bir adım attı. 

"Uzak dur benden, seks senin ruhuna yer etmiş" 

"Evet bebeğim, benim ruhuma, beynime, bedenimin her zerresine seks işlenmiş." 

Ona doğru bir adım daha atarken Öykü'nün bacakları yatağa değmişti bile. Tamer'in attığı bir adım ile geriye doğru gitmeye çalışan Öykü yatağın üzerine kendini bırakmak zorunda kalmıştı. Gözleri birbirine kilitlenmişti. Öykü'nün dizleri birbirine yapışık vaziyette yatakta otururken Tamer bacaklarını açarak Öykü'nün dizlerini kendi bacaklarının arasına hapsetti ve ona doğru daha fazla eğildi. 

"Beni kışkırtma bebeğim, bu gece olmaz." 

"Ha! Ne?" 

Tamer elleriyle yataktan destek alarak Öykü'nün üzerine biraz daha eğildi. Öykü yutkunurken gözleri genç adamın dudaklarına kayıp duruyordu. Öpülesi dudaklarına bakmak kanını kaynatıyordu. Bu kadar yakın olmaktan dolayı nefes alamıyordu. Çok çok yakınlardı. Öykü tekrar yutkunurken dudağının kenarını ısırıyordu. 

Aşk sözleşmesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin