36. |Bucky Barnes•Steve Rogers|

594 26 5
                                    

Natalie przymierzyła już 5 sukienek, ale nie znalazła nic odpowiedniego. Wszystko było albo za bardzo seksowne, albo za krótkie, albo wyglądało jakby miała iść na jakiś ślub.

- Mam już dość - narzekała Lina, a przecież jeszcze nawet nie przeszli do wybierania jej sukienki.

- Ja nie wiem, Lina - Natalie przyglądała się sobie w lustrze. Nie była przekonana do czerwonej mini.

- A może wybierz poprostu co Tobie się podoba? - odparła znudzona Lina. Natalie od razu zaprzeczyła.

- Lina, to moja szansa, żeby zaprezentować się Steve'owi. Nie musi mi się podobać. Jemu musi.

Jej przyjaciółka przewróciła oczami.

- To może wyślemy Steve'owi zdjęcia i sam wybierze.

Natalie spojrzała na nią jak na głupią.

- A może tak? - zaproponowała  Lina, kiedy zobaczyła, że Natalie już się burzy. Dziewczyna wzięła do ręki bordową sukienkę i przymierzyła ją, mimo iż na wieszaku nie zachęcała ją za bardzo. Gdyby nie Lina raczej by jej nie przymierzyła.

Natalie wyszła z przymierzalni.

- Oo wow! - Można się było spodziewać po Linie sarkazmu, ale tym razem była to szczera reakcja.

- Co myślisz? - zapytała Natalie.

- Ta jest naprawdę ładna. Kolor spoko. Nie za długa, nie za krótka. Klasyczna, elegancka, ale nie za bardzo. Taka trochę lata 40.

- Czyli myślisz, że Steve'owi się spodoba?

- Tego nie mogę Ci zagwarantować, bo nie siedzę temu staruszkowi w głowie. Na całe szczęście! Bo musi być tam strasznie nudno.

- To biorę ją!!

Natalie wybrała swoją sukienkę. Kiedy przyszedł czas na Linę - ta wzięła jedną czarną z wieszaka. Przymierzyła ją, nie pokazując się nawet Natalie i uznała, że ją zabierze. Przy kasie ekspedientka zapakowała ich ubrania i obie wyszły. Jedna zadowolona, a druga szczęśliwa, że zaraz wróci do domu.
.
.
.
.
.

Hejka! Następny rozdział będzie trochę dłuższy, ponieważ będzie o superhero party. Mam nadzieję, że wam się spodoba.
Mam też do was pytanie. Co byście chcieli zobaczyć? Jakie wątki i motywy najbardziej was interesują?

Frozen Hearts I,II &III| Bucky BarnesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz