Bölüm 19

25.3K 1K 82
                                    



''Her yürek sevebilseydi eğer, ayrılık hiç olmazdı. Her seven yürekli olsaydı zaten 'aşk' bu kadar basit olmazdı.''

~Can Yücel~

İnsanların seni anlamaları yada yanlış anlamalarını önemsemezsin. Sadece tek bir kişi seni anlasın yeter. Belkide bu yüzden en kötü his sevdiğin tarafından yanlış anlaşılmaktır.

„Wow görmeyeli daha bir güzelleşmişsin sen."

„Senin ne işin var burda?"

„Daha fazla senden uzak kalmaya dayanamadım ve geri döndüm." Deyip sırıtırken, içimden o sırıtan suratını dağıtmak geldi. En son geldiğinde de ortalığı karıştırıp gitmişti zaten.

„Kim bu adam Yağmur?" Emre'nin sesi sert ve sinirli çıkmıştı.

„Hiç kimse..." derken sözümü kesip kurdugu cümle ortamın gerilimini daha çok artırmakdan başka bir işe yaramadı.

„Ben bu güzelliğin sevgilisiyim ya sen kimsin?

„Bu ne demek oluyor Yağmur?" diyen Emre'nin hiddeti artmıştı. Bakışlarındaki karanlıkdan korkmadım desem yalan olur.

„Hayatım sakin ol lütfen. Bu aptalın saçmalıklarına kulak asma sen."

„Hayatım mı? Sen beni aldatıyor musun Yağmur?" diyen Yağız'ı öldürmemem için tek bir sebebe ihtiyacim vardi.

„Yağmur!" diye neredeyse kükredi Emre.

„Yeter! Bana bak Yağız belası nerden çıktın bilmiyorum ama kapa o koca çeneni ve saçmalamayı kes."

„Nerden çıktığım konusunu ne kadar geriden anlatmamı istersin bebek."

„Lan ben senin...." Diye başlayıp usülünce devam eden bir küfür savuran Emre, Yağız'ın yakasına yapışmıştı.

„Hey! Şampiyon sakin ol. Tamam senin kızına dokunmuyorum. Bizim aşkımız geçmişte kaldı zaten." Derken Emre'nin yumruğu Yağız'ın suratında patlamış ve boğazımdan dökülen çığlık odamda yankılanmıştı. Hemen koşup Emre'nin ellerini tuttum.

„Hayatım sakin ol lütfen, beni dinle..."

„Neyi dinleyeceğim Yağmur! Eski sevgilin seninle bu kadar rahat konuştuğuna göre pekde eski değil sanırım."

„Emre lütfen sonradan pişman olacağın şeyler söyleme. Yağız benim sevgilim falan değil! Hiçde olmadı."

„O zaman sana bu şekilde hitap etme hakkını kendinde nasil buluyor ha? Beraber bir geçmişiniz yoksa ne hakla sana sevgilim diye hitap edebiliyor?" derken kollarımı inanılmaz bir baskıyla sıkıyordu.

„Bu kadar mı güvenmiyorsun bana Emre!" diye isyan bayrağını çekmiştim artık. Tam bu sırada Ayaz odaya girdi.

„Ne oluyor burda?"

„Yağmur hanım eski sevgilisiyle hasret gideriyor." Diyen Emre hafiften beni itince, içimde daha önce hissetmediğim bir duygunun üstüne basmıştı....hayal kırıklığı...

„Ne eski sevgilisi? Yağmur'un senden önce sevgilisi olmadı ki." Derken gözleri Yağız'a kaydı.

„Geldiğini duyunca hemen koştum ama sanırım geç kaldım. Gelir gelmez hemen ortalığı mı karıştırdın sen yine."

„Hoş bulduk kuzen. Çeneme o yumruğu yemeseydim daha iyi olacaktım ama şimdide kötüden halliceyim işte. Bu arada bende seni çok özledim." Deyip gevşek gevşek sırıtmaya devam ediyordu. Ayaz, Emre'ye dönerek konuşmasını sürdürdü.

GÖZYAŞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin