52. Bölüm FİNAL

38K 1K 259
                                    


Uzun zamandır beklediğinizi biliyorum. Hepinize yanımda olduğunuz ve destek verdiğiniz için çok teşekkür ederim. Sizin için 3 adet video hazırladık Melike ile birlikte. İlk video Melikeye ait diğerleri  bana,  umarım beğenirsiniz.

Hikayemi okuyan ve yorumlarıyla mutlu eden herkese çok teşekkür ederim.
Ben bu yola tek bir okuyucuyla başladım. melikesecen   onun baskısı sonucu yazmaya başladım ve finale kadar her an desteğini benden esirgemedi. O muhteşem afişler hep onun eseridir. İlerleyen bölümlerde beni manevi anlamda yanlız bırakmayan tuubamm bitanem sanada çok teşekkür ediyorum.
Hikayemizin Yazgül karakteri gerçek bir karakterdir. Onun güzel yüzüne baktığımda hikayesi kendiliğinden döküldü. Benim sevimli güzelim gizemozturk79827 iyiki benimlesin. Benim bir kız kardeşim var ve kendisi oldukça eleştirel birisidir. Ona bişey beğendirmek deveye hendek atlatmak gibidir ve benim hikayemi ilk günden beri beğenip okuması benim için ayrı bir güzellik oldu Damlakyhn bitanem benim. Bir çok konuda,   çok eski arkadaş olmamıza rağmen  beni tarafsızca eleştiren atomcukx   hayat boyu hep desteğini gördüm iyiki hayatımdasın. WhatsApp gurubumun  güzelleri SreyyaAnErke  aysenurozcelik_ @elifgüncü @fundakirkit hepinize teşekkür ederim. Gece bölüm yazmak geç yatmama hatta bazen yemek yapmayı bile unutmama rağmen  hep yanımda olan ve rahatça yazabilmek için bana yeni bilgisayar bile alan eşime çok çok teşekkür ediyorum.   Tabiki yorumlarıyla beni yanlız bırakmayan @-kayra @YaseminKrbyk @YaverYaseminMert  @lalehazan1981 @bercinayeliff @fsunay @feray03 @gulyar @DeryaDemirsoyztrk @Arzu6060 @yaseminarukgezer @mrve66 @SerpilYlmaz1  @42derya313 @AyeglDurmuAydin hepinize  kocaman teşekkür ediyorum ve ismini hatırlayamadığım okurlarımdan özür dilerim.
Gözyaşım'ın  ardından yolumuza "Sensiz Olmaz"  işe devam edeceğiz. Bu yolda da yanımda olmanızı ve desteğinizi vermenizi isterim. Şimdilik biraz ara vereceğim kafamı toplamak ve  Gözyaşım'ın  etkisinden çıkmak için ama yeni bölüm geldiğinde bildirim alacaksınız. Tabi eğer Sensiz Olmaz'ı   kütüphanemizde eklerseniz. Şimdi son kez,
Keyifli okumalar dilerim.....

** HIRÇIN MENEKŞE **

Gözlerinde o hüzün, sevdalı HIRÇIN MENEKŞE

Toplasaydım ellerimle, koklasaydım keşke...

Aynalar bakar denize küskün,

Beklemek zor daha da gün be gün,

Boğazımda hıçkırıklar düğüm,

Gelmedin ya, beni çok üzdün.

Kavgalar, barışmalar ne yazar aşka MENEKŞE

Soldurur yapraklarını bir küçük ihanet işte.

Neyin var HIRÇIN MENEKŞE?

Kederi bırak artık gül biraz

Su verdim, okşadım sevdim seni,

İnadı bırak artık, aç biraz....

( Oya - Bora )

GÖZYAŞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin