Bölüm 24

18.9K 883 39
                                    

(Yağmur'un kendi düşüncelerini dinlediği bölümde bu şarkıyı başlatın ve öyle okuyun lütfen. O bölümün başına *** işareti koyarak belli edeceğim... )

"Aşırı solcudur aşk..

Bu yüzden insanların sol yanını hedef alır...

Ve aşk bukadar solcuyken

İçinde sağ çıkmak imkansızdır.

...Deniz Gezmiş...

"Hoşgeldin Emre" diye herkes aynı anda konuşmuştu. Emre ise Yağız ile gözgözeydi. Bana açıkça ondan hoşlanmadığını söylemiş olsada aralarının iyi olmasnı istiyordum çünkü Yağız görünenin aksine içinde fırtınalarla yaşayan bir adamdı. Onun hikayesini merak ediyordum ancak kendisi anlatmadan ben birşey soramazdım. Emre'nin tutumunun farkında olduğu için inat yaparmış gibi bir sırıtmayla kafa selamı verdi sadece.

"Hoşbuldum Ayaz. Siz nasılsınız Toprak?" derken kaşıyla karnını işaret etmişti. Toprak'ın yüzündeki gülümseme bu soruyla genişlemişti.

"Çok iyiyiz." Dedi karnını okşarken. Onu böyle görmek Emre ile aramızda geçen bebek konusunu aklıma getirmişti. Daha önce hiç düşünmediğim bu şeyi Emre ile yaşayabilecek olmak güzeldi. Düşüncesi bile güzeldi ama...işte amalar bitmiyordu. Bir bebek! Peki ya sonra?

"Yağmur! Nereye daldın?"

"Hiç, yok bişey. Birşey içermisin hayatım?"

"Kahve olabilir." Hızlı hareketlerle mutfağa gidip kahveyi yaptım ve salona geri döndüm.

"Bücür yarın akşamki yemeğe Yağız ile birlikte katılırsınız."

"Seninle katılacağımızı sanıyordum."

"Benimle neden katılmak istemiyorsun?" diyen Yağız'a Emre sert bir ifadeyle bakarken, bu durum Yağız'ın hiç umrunde değil gibiydi.

"Yağız! Daha yeni geldin ve işlere hakim değilsin. Daha hangi konuda ve kiminle konuşacağımızı ben bile bilmiyorum. "

"Şirket ile ilgili yeteri kadar bilgim var Yağmur Hanım. Kuzenim olacak şu adamın bitirmem için başımın etini yediği dosya o şirkete ait. Yani senden daha çok konuya hakimim."

"Hangi şirket peki?" bu konuda bu denli bilgisiz olduğuma inanamıyordum.

"Yılmaz Holding....." diye söze başlayan Yağız'ın sözleri Emre tarafından kesilmişti.

"Metin Yılmaz'ın sahibi olduğu Yılmaz Holding mi?

"Evet tanıyormusun?" diye sorarken Emre'nin yüz hatlarının gerildiğine şahit olmuştum. Bu durumu tek farkedenin ben olmadığına eminim. Ayaz'ın sorusuyla bundan emin oldum.

"Bir sorun mu var Emre? Eğer ortada bir durum varsa bilmemiz gerek."

Emre derin bir nefes aldı. Sanki ne anlatacağını tartıyormuş gibi görünüyordu.

"Onlar hakkında pek iyi şeyler duymadım. Aslına bakarsan Metin Bey işin başına geçene kadar oldukça prestijli bir holdingdi. Babası dürüst bir adamdı. Her ne kadar sadece duyum olsalarda ateş olmayan yerden duman çıkmaz derler. Para aklamak için bazı işlerini paravan olarak kullandığı söyleniyor. Ben birebir tanışmadım ama bütün bunlar bizim piyasamızda konuşulan şeyler." Diyerek sözlerini bitirdiğinde Ayaz düşünceli görünüyordu. Tek eliyle çenesini kaşırken, Emre elleri arasındaki ellerimi daha sıkı kavramıştı. Bir süre süren sessizliği yine Ayaz bozdu.

GÖZYAŞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin