BÖLÜM 42

17.6K 840 67
                                    

"Ölümdür yaşanan tek başına,

Aşk, iki kişiliktir..."

《 Ataol BEHRAMOĞLU》

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Ne kadar yanarsan yan, kül olmuş olsan bile, küllerin sevdiğine savruluyordu bu hayatta. Ayrıldık, kızdım, gücendim, nefret ettiğimi düşündüm ama yerim yine ve yeniden Emre'nin yanı oldu. O yanımda olduğunda, yaşanmış bütün diğer kötü şeyler anlamını yitiriyordu.

Yağız'ın Yazgül'e evlenme teklifi etmesi ve bunun için acele etmesi Emre'ninde duruma hız kazandırmanın sebep olmuştu. Ona biraz yavaştan alalım desemde bana, " Bizden sonra tanıştılar ama bizden önce evleniyorlar. Yağız her zaman sinirlerimi bozacak şeyler buluyor." Demişti. Haklıydı aslında ama bizim acele etmemizi gerektirecek bir durum yoktu ortada. Ne Toprak gibi hamileydim ne de Yazgül gibi belalı bir eniştem vardı. Ona bu durumu anlatmaya çalıştım. Düğünümüzün onlarınki gibi aceleye gelmesini istemediğimi ve gönlümce herşeyi hazırlayarak evlenmek istediğimi söyledim. Buna şiddetli bir şekilde verdiği tepkiyle bende elimdeki silahlarımı kullanmıştım onu ikna edebilmek için. Sabaha kadar süren ve sonunda hareket edemeyecek hale geldiğimiz sevişmelerimiz, onu ikna etme konusunda etkili bir yardımcı olsada asıl onun evine taşınmayı kabul etmemle düğünümüz için acele etmemeyi kabul etmişti. Yaklaşık iki ay sonra diye anlaştık. Bana ancak o kadar zaman vereceğini söyledi.

Tabi şuan, çok istediğim bir şekilde eğer hamile kalırsam bu süreyi beklemeyeceğinide eklemeyi unutmadı. Ancak bir kaç gün önce periyodum başladığı için bu ihtimal ortadan kalkmıştı. Oysa ben bu ay hamile olabileceğimden çok emindim. Özellikle tehlikeli dönem denilen zamanlarda tek gecede bir kaç kez birlikte olmuştuk ama sonuç malesef olumlu olmamıştı. O sabah tuvalete gittiğimde farkettiğim bu durumla morelim çok bozulmuştu. Emre ise bu duruma olgunlukla yaklaşarak,üzülmememi ve önümüzde daha uzun bir zamanın olduğunu söyleyip beni teskin etmişti.

Bu hafta sonu Yağız ve Yazgül'ün düğünü olduğu için yine koşuşturmalı bir hafta geçirmiştim ve beni kendisine zaman ayırmamakla suçlamıştı. Ancak onun için planlarımı bir bilseydi, suçlamak yerine daha çok heyecan duyacağından eminim. Benim planlarımdan önce kendisinin yaptığı sürprizle şuan deyim yerindeyse elim ayağım birbirine dolanmıştı. Bu akşam Emre'nin annesi ve babasıyla yemeğe çıkıyorduk. Bu yüzden de ben kalp çarpıntısından heran ölecekmiş gibi hissediyorum. Rahatça hazırlanabilmek için Toprak'ın yanına gelmiştim. Yazgül'ede haber verdiğim için üç kız birlikdeydik.

"Daha önce hiç bu kadar heyecanlandığımı hatırlamıyorum. Ellerim buz gibi oldu."

"Bende Ayaz'ın ailesi geldiğinde aynı olmuştum. Ama inan korkacak bişey yok. Seni yemeyecekler sonuçta."

"Ya beni beğenmezlerse?"

"Saçmalama Yağmur neden beğenmesinler. Hem oğulları beğendikten sonra ne önemi var?"

"Öyle deme Yazgül. Hem senide gördük Yağız'ın ailesi geldiğinde. Bayılacak gibi görünüyordun."

"Öyle ama sonuç korktuğum gibi olmadı. Sizde biliyorsunuz, gayet iyi karşıladılar."

"Ya ben bir ara Nermin teyzenin, sen hamile olduğundan Yağız'la evlenmek için acele ettiğinizi sandığını söyleyince gülecektim ama zor tuttum kendimi."

"Neden öyle diyorsun Yağmur? Sonuçda Ayaz'la ben hamile olduğum için acele etmiştik."

"İyide civcivim, sen hamile olmasan bile Ayaz zaten fazla beklemezdi ki?"

GÖZYAŞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin