59.|Bucky Barnes|

597 32 18
                                    

Sam i Steve wpakowali Bucky'ego do samochodu. Mimo iż nie był ani agresywny, ani bardzo pijany sprawiał im nie lada kłopot. Lina siedziała z nim z tyłu. On spoglądał ukradkiem na nią, a ona na niego. Jednak milczeli, co powodowało niezręczną ciszę.

Masakra.

Lina chciała się zakopać pod ziemię.

Było już ciemno kiedy zajechali pod posiadłość Bartonów. Lina wyszła i zobaczyła jak jej ojciec wściekły jak osa zbliża się do nich, a jego zbroja Iron Mana łączy się z nim.

Wszyscy mieli ostrego mindfucka.

- Tato? - Tony minął ją, ignorując.

Iron Man zbliżył się do niego wysiadającego z auta Bucky'ego i z całej siły przywalił mu w twarz.

Co kurwa!?

- A to za moją córkę! - skwitował.

Bucky cały obolały podniósł się z ziemii i oparł o samochód. Z jego nosa lała się krew. Z Tonyego zbroja zniknęła. Barnes uśmiechnął się co jeszcze bardziej rozwścieczyło Starka.

- Ale to nie ja to zacząłem - odparł i dostał po twarzy jeszcze raz. Tym razem gołą pięścią. Następnie Tony poczęstował go kopniakiem w brzuchu. Bucky zgiął się w pół. Lina zacisnęła pięści. Wtedy podbiegła do niej zdyszana Natalie.

- Laura powiedziała Tonyemu, że ty i Barnes jesteście razem. - Odparła dysząc.

- Co!? - Dziewczyna w sekundę pobladła. - To kłamstwo.

- Wiem, od razu wytłumaczyłam jej to, ale Tony to usłyszał, a wiesz że jaki on jest.

- Oj wiem! - Lina była przerażona.

Nie dość, że Barnes jest na mnie wkurzony, to przeze mnie dostał w pysk, a na dodatek ojciec... którego tak wkurzonego nigdy nie widziałam.

Barnes siedział pod autem, a Tony zaczął iść w stronę domu.

- Nie chcę go widzieć! - powiedział w stronę Liny.

O nie. Wywali go z Avengers Tower. Przeze mnie...

Lina nie mogła patrzeć jak James zwija się w bólu. Kiedy Sam i Steve pomogli mu wstać usiąść, dziewczyna podeszła do niego.

- Barnes, wszystko dobrze? - spytała ze łzami w oczach i próbowała położyć dłoń na jego twarzy. Mężczyzna przy wszystkich odtrącił ją.

- Odejdź! - syknął. - Nie chcę mieć z Tobą nic do czynienia.

KONIEC PIERWSZEJ CZĘŚCI

więcej informacji o drugiej części już jutro albo pojutrze

Dajcie znać jak podobała wam się ta część.

❗️Mam też dla was zadanie🩷🩷🩷
❗️Wypiszcie swoje ulubione sceny, a ja w ❗️jutro albo pojutrze przygotuję małe ❗️głosowanie i wspólnie wybierzemy ❗️ulubioną scenę🩷🩷

Frozen Hearts I,II &III| Bucky BarnesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz